Keyboard almost complete

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Thu Oct 19 19:14:09 EEST 2000

On Thu, Oct 19, 2000 at 04:36:35PM +0100, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ναι, το ίδιο κι εδώ. Θα ερευνηθεί.

  Ερευνήθηκε. :-) Όπως έγινε προφανές από το Compose που έστειλε ο Πάνος,
απλά δεν υπήρχε η σχετική καταχώρηση. Το πράγμα είναι υπό διόρθωση...

>   Χμ, ναι ΟΚ, υποθέτω ότι αυτά θα μπορούσαν να μεταφερθούν από το bare στο
> basic, αν και δεν είναι και τόσο σημαντικό IMHO. Σκέψου ότι έτσι κι αλλιώς
> θα θέλεις να γυρίζεις κατάσταση για τους λατινικούς χαρακτήρες, για μία
> ανάποδη κάθετο δεν χάλασε ο κόσμος.

  Μπα, τελικά νομίζω ότι πιο πολύ ωφελούν παρά βλάπτουν εκεί που είναι.
Σκέφτηκαι το άλλο μη αλφαβητικό πλήκτρο που πειράζουμε, το ;:, που σε άλλα
πληκτρολόγια από αμερικάνικο και το βρεταννικό έχουν οτιδήποτε άλλο πάνω,
οπότε, επαναλαμβάνω, ένα backslash είναι το λιγότερο πρόβλημα...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk
+44-1473-606535