Nea diata3h plhktrologioy

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Thu Oct 19 19:04:47 EEST 2000

On Thu, Oct 19, 2000 at 03:20:24PM +0300, Panayotis Katsaloulis wrote:
> Edw yparxoyn ta dyo nea arxeia gia to ellhniko plhktrologio.
> Dior9wnoyn diafora opws to tonos+dialytika, anw teleia (tonos kai teleia),
> eisagwgika (tonos+megalytero/mikrotero), plhktrologio 101, 102, 104 & 105
> plhktrwn (edw 9elei peiragma to symbols.dir - 9a epanel9w drymhteros)
> Eyrw (dialytika + epsilon) kai ligo housekeeping.
>
> Ayta :)

  Αχ, Πάνο, ξύλο θέλεις. ;-) Καταρχήν, κλείσε την επιλογή που έχεις προφανώς
στο KMail, να καταλαβαίνει το mime type από το περιεχόμενο του αρχείου. Αυτά
εδώ δεν είναι αρχεία C++...

  Στο el, δεν χρειάζονται καταχωρήσεις pc101/102/104/105. Δες όλα τα αρχεία
μέσα στο symbols/, εκτός από το us κανένα δεν έχει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν
κανόνες που τα βάζουν αυτά για εμάς (δες το rules/xfree86), δεν χρειάζονται
μέσα στο keymap μας. Όσον αφορά εμένα, το τελευταίο el που έστειλα παραμένει
το κύριο υποψήφιο για να σταλεί, με μια μικρή ίσως αλλαγή (το σκέφτομαι
ακόμα).

  Όσο για το Compose τώρα, προσωπικά διαφωνώ με το υπερβολικό overloading
του τόνου, δηλαδή για την άνω τελεία και τα εισαγωγικά. Επειδή το έκανε το
grkbd, μια που δεν υπήρχε άλλος τρόπος, δεν σημαίνει ότι θα το κάνουμε κι
εμείς. Άλλωστε γι' αυτό υπάρχει το Multi_key. Βάλε το τελευταίο Compose που
έστειλα στη λίστα (του Pablo, ξέρω, θέλει μερικές βελτιώσεις), και έχεις
αμέσως αμέσως τα εξής:

	Multi_key < <		«
	Multi_key > >		»
	Multi_key . .		·

  και πολλά άλλα παρεμπιπτόντως, όλα στην ώρα τους. Όσο για το EuroSign,
αυτό είναι μάλλον άσχετο, αφού στο iso-8859-7 απλά δεν υπάρχει το
συγκεκριμένο σύμβολο.

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk