h synexeia...

Katsaloulis Panagiotis grad0307 at di.uoa.gr
Sun Oct 15 12:17:53 EEST 2000

On Sat, 14 Oct 2000, Panayotis Vryonis wrote:

> Διορθώστε με αν κάνω λάθος, απλά προσπαθώ
> να καταλάβω ακριβώς που βρισκόμαστε, γιατί έχω καιρό
> να ασχοληθώ με το θέμα:
>
> Το θέμα του ελληνικού πληκτρολογίου έχει 2 φάσεις:
> 1. Τα locales, keymaps κ.λ των XFree (που αλλάζουν κάπως και
> από την v.4.x ?)
> 2. Το "προγραμματάκι" που αλλάζει από γλώσσα σε γλώσσα.
>
> Αυτό στο οποίο αναφέρεσαι Παναγιώτη είναι ότι το
> 1) έχει τελειώσει και χρειαζόμαστε το 2);

Ανάποδα τα λες. :)
Έχει τελειώσει το 2o και μένει το 1o...

Βασικά το "προγραμματάκι" που αλλάζει τη γλώσσα είναι το ίδιο το xkb, απλά
θέλουμε ένα δείκτη ο οποίος υπάρχει και τον ψιλοπάτσαρα ώστε από ρώσικες
σημαίες να δείχνει τις ελληνικές.
Tο προγραμματάκι το'χω στείλει αλλά άλλωστε δεν είναι αυτό το πρόβλημα.

Αυτό που λείπει είναι να ολοκληρωθεί το keymap, π.x. τα προβλήματα με το
backspace, το capslock, τους αριθμούς και τα σιμεία στίξης κλπ.

Και αυτό που αναρωτιέμαι είναι πώς γίνεται αν ξέρει κανείς να μου πει για
να τα διορθώσω.

Όλα αυτά όταν τελειώσουν μπορούνε να μπούνε στο site του γραφίς π.x.

--
Panayotis Katsaloulis