Spare keys

simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Mon Dec 4 01:58:52 EET 2000

On Mon, 4 Dec 2000, Vasilis Vasaitis wrote:

>   (Το μυρίζομαι, θα πέσετε όλοι να με φάτε τώρα, αλλά δεν μπορούσα ν'
> αντισταθώ.)

Μην το λες αυτό, δεν είμαστε αντικοινωνικοί χρήστες του Λίνουξ... ;)

>   Καθώς αναρωτιόμουν κάποια στιγμή σήμερα ορισμένα πράγματα περί
> πληκτρολογίου, μου προέκυψε ότι έχουμε ένα ελεύθερο πλήκτρο (ή μάλλον μισό).
> Δηλαδή, αν και σε όλα τα πληκτρολόγια που έκανα μέχρι τώρα, το τελικό σίγμα
> είχε από πάνω του το κεφαλαίο σίγμα, αυτό δεν είναι κάτι το απαραίτητο. Αν
> και μια χαρά είναι έτσι όπως είναι, θα μπορούσε επίσης να μπει κάτι πιο
> χρήσιμο εκεί πάνω, όπως π.χ. η άνω τελεία.
>
>   Απόψεις;

Πιστεύω ότι είναι μια καλή λύση. Επειδή έχει γίνει επιλογή να μη μπουν
περίπλοκοι συνδιασμοί του τύπου ΑλτΓρ+X, τότε είναι η μόνη
λύση. Έτσι, τα Αλτ και ΑλτΓρ μπορούν να είναι ελεύθερα για τις εφαρμογές.

Επίσης πρόσεξα ότι το <τόνος>+σ τυπώνει "ς". Δεν ξέρω αν αυτή η δυνατότητα
είναι τεκμηριωμένη (documented), αν είναι όμως, τότε υπάρχει και η
δυνατότητα για <τόνος>+"." για άνω τελεία.

σίμος