Μαθήματα PHP για οικονομικά ασθενείς

pc_magas pcmagas at disroot.org
Sun Apr 17 20:49:47 EEST 2022

Καλησπέρα,

Με λένε Δεσύλλα Δημήτριο και έλαβγα μια πρωτοβουλία να διδάσκω PHP σε
όσους είναι άποροι, άστεγοι, άνεργοι με απότερο σκοπό να βρους εργασία
σαν Developers.

Έτσι σκεύτηκα μια ύλη που διδάσκω κάποια βασικά πράγματα:

https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=wise&passive=1209600&continue=https:%2F%2Fdocs.google.com%2Fdocument%2Fd%2F1BG-lCDYu8erVSKvoKo_Wj5TpShRySB89-nFRs20GyUg%2Fedit?usp%3Dsharing&followup=https:%2F%2Fdocs.google.com%2Fdocument%2Fd%2F1BG-lCDYu8erVSKvoKo_Wj5TpShRySB89-nFRs20GyUg%2Fedit?usp%3Dsharing&ltmpl=docs

Αλλά θα ήθελα κάποιο feedback ως το προς την δομή της ύλης αλλά και
μεθόδους προσέγγισης αυτών των ομάδων. Επιπρόσθετα παρόλο που σαν
προγραμματιστής έχω 4 χρόνια εμπειρία έχω 0 εμπειρία σε διδασκαλία γι
αυτό θα ήθελα την συμβουλή σας ως το πως να διδάξω. Ακόμα θα ήθελα αν
είναι δυνατόν να συνεργαστούμε με απότερο σκοπό να παραδίδω δωρεάν
μαθήματυα σε παν ενδιαφερόμενο, δεν έχω κάποιο περαιτέρω πλάνο πέραν της
ύλης.

Με εκτίμηση,

Δεσύλλας Δημήτριος