Re: "Καλό Κουράγιο" στα Μέλη μας που δοκιμάζονται από τις Φωτιές ..!

Fotis Georgatos kefalonia at gmail.com
Sat Aug 7 13:45:40 EEST 2021

Αγαπητοί,

Δεν γνώριζα τα κατατόπια σας, αλλά όπου κι αν σας βρίσκει η νέα κατάσταση,
σας εύχομαι περαστικά! Επ’ ευκαιρία, θερμοί χαιρετισμοί από εμένα προς όλα
τα μέλη και μη, από την βροχερή Λωζάννη (ναι, κάπως οξύμωρον!)

Ελπίζω να τα ξαναπούμε λίαν συντόμως κι από κοντά, Φ.

--
Optimists think this is the best world we could live in.
Pessimists are afraid that optimists are right.