Re: "Καλό Κουράγιο" στα Μέλη μας που δοκιμάζονται από τις Φωτιές ..!

Vasiliki Papadopoulou vpapad at primedu.uoa.gr
Sat Aug 7 11:31:49 EEST 2021

Καλημέρα σε όλους!
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σας!

Σίγουρα εγώ και ο Ρίτσαρντ που μένουμε Άγιο Στέφανο δοκιμαζόμαστε συνεχώς
το τελευταίο διάστημα με αποκορύφωμα τη χτεσινή μέρα καθώς και αυτοί που
μένουν στην Ιπποκράτειο Πολιτεία. Ελπίζουμε ότι η φωτιά δε θα φτάσει στον
Κώστα στο Δήλεσι!
Σύντομα να επανέλθουμε όλοι σε μια καθημερινότητα χωρίς εκπλήξεις!!!

Βασιλική Παπαδοπούλου

Ελπίζουμε ότι θα επανέλθουμε σε δραστηρι>