Re: Κοινωνική Συνάντηση Μελών & Φίλων HELLUG - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09/07/21

istel istel at hellug.gr
Mon Jul 12 19:44:07 EEST 2021

Στις 2021-07-12 19:19, Panagiotis Groidis έγραψε:
> Καλησπέρα στην Ομάδα
>
> Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη παρέα που είχαμε. Ελπίζω μα τα
> ξαναπούμε σύντομα και να έχω περισσότερο χρόνο την επόμενη φορά.
>
> Με εκτίμηση
> Παναγιώτης

....και εμείς ευχαριστούμε!!
Κρατάω το email σου για νέες ενημερώσεις..!!

Βέβαια θα σου πρότεινα να γίνεις και μέλος μας, για να έχουμε πιο στενή
συνεργασία... και ίσως σε κάτι σε ωφελήσουμε περισσότερο ή
αντίστροφα..., ωφελήσεις εσύ.., εμάς..!

Φιλικά
Jacob