Re: Αναζήτηση χώρου και θεμάτων για οργάνωση event του Ubuntu-gr με θέμα "H ζωή με GNU/Linux"

pcmagas pcmagas at disroot.org
Sat Apr 6 23:59:37 EEST 2019

> Πότε σκέφτεσαι να το κάνεις;
> Πριν ή μετά τις (δημοτικές) εκλογές? (26 Μαΐου 2019)
> J.

Κανονίζω στο hackerspace.gr πριν τις εκλογές στισ 18 Μαΐου, όμως δεν
έλαβα απάντηση ακόμη.

Όμως έχω άλλο πρόβλημα για το event, δεν βρίσκω ομιλιτές παρόλο που
προορίζετε για απλό κόσμο και δεν θέλω κάτι high tech γι αυτό.

Άκόμη φοβάμε πως για στην ημ/νιά διεξαγωγής ίσως να μην βρω ομιλιτές. Ως
εκ τούτου θα ήθελα μια βοήθεια στο ζήτημα αυτό.

Με εκτίμηση,

Δεσύλλας Δημήτριος