[open-source] Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Tue May 13 09:22:46 EEST 2014

On 13/05/14 00:27, P. Christeas wrote:

> Σ' άλλες χώρες έχουν pirate party, εμείς το προχωρήσαμε και έχουμε κόμμα των
> spammers..

Απρόσμενο κύμα idiocy (με την ετυμολογική του σημασία) κατέκλυσε τις λίστες.
Ήταν προφανώς μεγάλο το σοκ της διατάραξης της νεκρικής ησυχίας των
ιδιωτικών καβουκιών.
Είπαμε, δημοκρατία, αλλά όχι και να ασχολούμαστε με τα κοινά· αυτά είναι
προνεωτερικά πράγματα.
Αποχωρώ εις ένδειξη διαμαρτυρίας και ταυτοχρόνως ως ποινή μου για το
παρόν offtopic.

Γ.