PGP/GPG Keysigning parties?

Stefanos Kozanis S.Kozanis at itia.ntua.gr
Fri May 10 01:08:41 EEST 2013

On 05/10/2013 12:18 AM, Jacob Stellas wrote:
> Αρκετά παλαιότερα ο Σύλλογος Hellug διοργάνωνε τέτοια event αλλά όχι
> τελείως αυτόνομα, αλλά εντεταγμένα μέσα σε άλλη δράση (πχ ημερίδα,
> συνέδριο, έκθεση κτλ)
> συνήθως στη περιοχή της Αθήνας. Τα τελευταία χρόνια δεν έκανε τέτοιο event.
>
> Αν έχεις ένα πλάνο ή μια πιο εστιασμένη άποψη για την οργάνωση και
> διεξαγωγή αυτή στείλε το για να δούμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε.
>
> J.

Γεια χαρά,

δεν έχω σχετική εμπειρία η μόνη πηγή που έχω είναι το άρθρο της
wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Key_signing_party

Φαντάζομαι πως δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη οργάνωση, ανακοινώνουμε
έγκαιρα σε λίστες κάποια μέρα / ώρα σε κάποιο ουδέτερο μέρος όπως
κάποιο κεντρικό και εύκολα προσβάσιμο σημείο (το οποίο μπορεί να
είναι ακόμα και υπαίθριο, δεν είναι απαραίτητο νομίζω να είναι
πραγματικό party με ποτά κλπ, αλλά φυσικά μπορεί να είναι και
τέτοιο) και προσερχόμαστε με έτοιμες κατά προτίμηση καρτούλες
με το PGP fingerprint μας. Καλό είναι να έχουμε και ένα έγγραφο που
να αποδεικνύει την ταυτότητά μας. Ανταλλάσσουμε τις κάρτες μας
και όταν πάμε με το καλό σπίτι μας ανεβάζουμε τα κλειδιά σε
έναν key server υπογεγραμμένα. Τι λέτε;

Στεφ.

--
Stefanos Kozanis, Twitter: @skozan