Re: [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Tue Apr 23 17:40:41 EEST 2013

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει Ελληνικό ERP που να τρέχει σε Linux, χλωμό να
έχει βγάλει κάποιος προμηθευτής σε Linux τον οδηγό, και να συντηρεί κώδικα
για δύο λειτουργικά.

Το καλύτερο που θα είχαμε να κάνουμε είναι να πιέσουμε για κατάργηση ΚΒΣ
και υιοθέτηση διεθνών προτύπων, ώστε να στήσουμε ένα open source ERP και να
βρούμε την υγειά μας.

Στέφανος