Παρασκευή 15 Φεβ: χώρος για συνάντηση Hellug

P. Christeas xrg at linux.gr
Tue Feb 12 13:48:36 EET 2013

Καλημέρα.

Χωρίς πολλά-πολλά, συνεννοήσεις κλπ, παίρνω την πρωτοβουλία να καλέσω όποιον
θέλει να περάσει από το γραφείο που έχω στο Μαρούσι, από αυτή την Παρασκευή το
απόγευμα. Και, όσο μπορούμε, θα προσπαθήσω να το καθιερώσουμε τουλάχιστον μία
φορά κάθε εβδομάδα.

Ο χώρος μου είναι διαθέσιμος να τον χρησιμοποιήσουμε όπως παλιά το εργαστήριο
της Καλλιθέας. Να πίνουμε ένα καφέ, να πριονίζουμε laptops κλπ. Και μετά έχει
εδώ κοντά μπυραρίες και σουβλατζίδικα, αμα χρειαστουμε ;)

Προτείνω την Παρασκευή, επειδή βολεύει τον Richard. Αν έχετε άλλη γνώμη, ελάτε
πρώτα αυτή τη φορά και το συζητάμε!

Διεύθυνση: Λητούς 10, Μαρούσι
Ώρα: 19:00 - 21:00 (περίπου) την Παρασκευή 15 Φεβ.

Οδηγίες: η Λητούς είναι πεζόδρομος, 1η παράλληλος της Κηφησίας, ανάμεσα στις
οδ. Παπαφλέσσα και Γαρδέλη (την πλατεία που έχουν κάνει εργοτάξιο τώρα, κάτω
από τον Γερμανό). Από ΗΣΑΠ σταθμό Αμαρουσίου είναι 8-10 λεπτά με τα πόδια.
Λεωφορεία έχει ακριβώς πάνω στην πλατεία, στην Κηφησίας.

Σας περιμένω!

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!