Re: Διαδικτυακή εμφάνιση του συλλόγου

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon May 21 12:00:25 EEST 2012

2012/5/20 Nikos Kokkalis <nicolas at hellug.gr>:

> Αυτήν την μορφή μπορούμε να την θεωρήσουμε σταθερή, κατά την ταπεινή
> μου άποψη, καθώς είναι ένα πολύ γνωστό και με πολλές δυνατότητες, cms.

Κι εγώ συμφωνώ. Δύσκολο να επιχειρηματολογήσεις εναντίον του (μιλάμε
για το Drupal) όταν όλος ο (open source) κόσμος το έχει αγκαλιάσει.

Επίσης θα πρόσθετα πως δεν είναι κακό να αλλάξεις CMS backend (πχ
μπορεί μετά από Χ χρόνια ο ίδιος open source κόσμος να ταχθεί με άλλο
CMS), αλλά όταν το κάνεις αυτό να το κάνεις με βάση την κοινή λογική
και κάποια συγκεκριμένα κριτήρια που βγάζουν νόημα για την ιδιαίτερη
φυσιογνωμία του συλλόγου (πχ maintainability, να μπορείς να το αφήσεις
στον αυτόματο πιλότο χωρίς να καταστραφεί, και άλλα).

> Λίγο άσχετο, αλλά θέλω να πω πως ο Θάνος έχει κάνει εξαιρετική δουλειά
> στον σχεδιασμό των http://members.hellug.gr/ και
> http://lists.hellug.gr/ και ίσως έπρεπε να υιοθετήσουμε αυτό το design
> και στο κεντρικό site.

Ναι, κατά βάση είναι το theme του linux.gr, "κλέψτε" το όσο θέλετε
(προφανώς) :-P Μπορώ να σας δώσω και μερικά guidelines για το css (πχ
υπάρχει η δυνατότητα να παίξει και ως 3στηλο) και επιπλέον έχω κάποια
γραφικά σε XCF (gimp vector) format.