Ανοικτή ( προεκλογική) Συζήτηση με το Κόμμα Πειρατών την Πέμπτη 3/5/12 στις 6μμ στο Μπαχάρι ( Πεύκη).

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu May 3 18:56:03 EEST 2012

On 05/02/12 22:44, Nikos Roussos wrote:
> Το αντίστροφο όμως δεν ισχύει πάντα, γι αυτό το αρχικό mail ήταν offtopic. Αν ο
> Χρήστος είχε κανονίσει συνάντηση με ένα άλλο κόμμα και το έστελνε στην παρούσα
> λίστα θα το συζητάγαμε ακόμα; Δεν βλέπω κανένα λόγο να κάνουμε εξαιρέσεις.

Επειδή όμως τα κόμματα των πειρατών ξεπήδησαν από το κίνημα του ελεύθερου
λογισμικού, το αρχικό email ήταν πιστεύω στα όρια του on-topic. Π.χ. πού και πού
με ρωτάνε "να ψηφίσω πειρατές;" Υποθέτω και πολλούς άλλους από εδώ μέσα το ίδιο.
Ο λόγος είναι ότι οι πειρατές είναι κοντά στο κίνημα του ελεύθερου λογισμικού
και επομένως μπορεί να έχουμε ακούσει κάτι παραπάνω. Σίγουρα η προσέγγισή μας
ειδικά για το κόμμα των πειρατών είναι διαφορετική απ' ό,τι σε άλλα κόμματα.

Σίγουρα θέλει πολλή προσοχή αλλά νομίζω πως είναι στα όρια του on-topic.