Ανοικτή (προεκλογική) Συζήτηση με το Κόμμα Πειρατών την Πέμπτη 3/5/12 στις 6μμ στο Μπαχάρι (Πεύκη).

yobo yobo.78 at gmail.com
Wed May 2 07:25:14 EEST 2012

On 05/02/2012 03:06 AM, Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) wrote:
> ΥΓ.: Ξέρω ότι στον χώρο μας (hellug, hackerspace, ελλακ, κλπ) έχουμε ΚΑΙ
> ΑΛΛΟΥΣ -γνωστούς ή/και φίλους- ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ σε αυτές τις εκλογές με
> διάφορα σχήματα-κόμματα. Πιστεύω ότι ΔΕΝ θα ήταν κακό ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 3-4
> ΜΕΡΕΣ πριν από τις εκλογές ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΞΑΙΡΕΣΗ από τον άγραφο αλλά σεβαστό
> κανόνα «να μην συζητάμε πολιτικά» στις λίστες μας, να μας απευθύνανε εδώ
> τη σκέψη τους και το λόγο που «εκτίθενται» στην πολιτική, καθώς και τα
> επιχειρήματά τους στο «γιατί» να τους ψηφίζαμε (πέρα από την εικαζόμενη
> ευαισθησία τους υπέρ του ανοικτού και ελεύθερου λογισμικού). Το ότι δεν
> [...]

Καλημέρα, δεν ξέρω για το hackerspace αλλά στις λίστες του hellug ο
κανόνας δεν είναι άγραφος: http://lists.hellug.gr/lgu-netiquette.txt

«Spam: Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να στείλετε spam mail στη λίστα.
Άσχετα διαφημιστικά, μηνύματα-αλυσίδες, κλπ απαγορεύονται. Όποιος
στείλει τέτοια μηνύματα θα διαγράφεται από τη λίστα και θα γίνεται ban
από το δομαιν του Hellug.
»

Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα να επιτρέψουμε το spam για μερικές
ημέρες και στη συνέχεια να συνεχίσει να ισχύει ο κανόνας.

--
Γιώργος