Πρόβλημα στο Booting Fedora 16

KOSTAS TZIALLAS tzak314 at gmail.com
Mon Mar 26 21:27:25 EEST 2012

  μου γράφει  " *Loading initial ramdisk* " και παραμένει αδρανής
  Laptop  TOSHIBA SATELLITE A200-1AX , partition  με windows xp
  (αυτά μπουτάρουν ). . .  δουλεύοντάς τον με μπαταρία (τη δικιά του)
  μου έβγαζε κάποια propmt κινδύνου. . . . απ την άλλη σε τούτο το
  διάβημα   δεν νοιώθω  τυπικά σωστός. . δεν έχω κάνει εγκραφή
  ( πρέπει να πάω σε Τράπεζα κι αυτό μου δημιουργεί  εξανθήματα ).
  . . . . αν υπάρχει κανας* ρομπεν των εντολών  *δεκτή κάθε βοήθεια
  ελαφρυντικό ;. . . .είμαι  67άρης και δεν γ____  τα λύκεια. . .
        ενυπογράφως   Κώστας Τζιάλλας   *tzak314 at gmail.com*
             αν περάσει αυτό το μήνμα προκαταβολικά ευχαριστώ. . .