Re: Σχετικά με την εκδήλωση της 24/3

Vasillis Kioustelidis vasillis.kioustelidis at gmail.com
Wed Mar 21 16:24:44 EET 2012

Φυσικά και οφείλουμε να συμμετάσχουμε σε αυτήν και κάθε άλλη σχετική
anti-ACTA δράση.
Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο είναι ότι δεν είναι οργανωμένο από κάποιον
αναγνωρίσιμο φορέα. Πέρα από το group στο fb δεν βρήκα τίποτα άλλο σχετικά
με το Stop ACTA (Greece). Εντούτοις δεν έχεις άδικο. Μάλλον πρέπει να το
θέσουμε ποίο εμφατικά ως ΔΣ