Antivirus bitdefender דיב Linux

Konstantinos Margaritis markos at codex.gr
Tue Mar 13 15:28:16 EET 2012

On Monday 12 March 2012 18:50:23 Christos Ricudis wrote:
> Στο linux υπαρχουν 2 η 3 ιοι.

Δεν ξέρω για ιούς αλλά rootkits/trojans υπάρχουν πάρα πολλά και είναι πολύ
πιθανόν να τα κολλήσεις ειδικά σε server. Το antivirus δεν ξέρω αν χρησιμεύει
για rootkits, ίσως όχι, αλλά αν ξέρει κανείς κάποιον καλό τρόπο ανίχνευσης
rootkit στο παρελθόν -χρησιμοποιώ τακτικά το rkhunter και το chkrootkit και
IDS όπως το AIDE γιατί έχω πάθει ζημιά σε server στο παρελθόν- θα εκτιμούσα
κάποιο hint ή κάποιο howto για το πως να κάνω extra-hardening στο server.

Κώστας