Περισσότερα μέλη...

Konstantinos Margaritis markos at codex.gr
Tue Feb 14 13:05:57 EET 2012

Διαβάζοντας τα mails για τα πρακτικά, και αφού έχω πλέον αποφασίσει να γραφτώ
στον hellug -με πολύχρονη καθυστέρηση ξέρω, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ- μου
ήρθαν κάποιες ιδέες ή μάλλον απλές σκέψεις και όχι και τόσο πρωτοποριακές αφού
μπορεί ήδη να τις χρησιμοποιείτε και απλά να μην το ξέρω.

Όσον αφορά εμένα, πλέον μένω αρκετά πιο μακριά από την Αθήνα αφού μετακόμισα
στη Λάρισα από το Ναύπλιο -για πολλούς και διάφορους λόγους- οπότε η μεταφορά
για μια ΓΣ δεν είναι τόσο εύκολη όσο παλιότερα. Αν και κατεβαίνω συχνά Αθήνα,
δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορώ να παρευρίσκομαι σε τυχόν συναντήσεις/ΓΣ, κλπ.

1. Όσον αφορά τη συνδρομή, είναι δυνατή η πληρωμή μέσω paypal; κοιτώντας στο
site δε βρήκα κάτι παρά μόνο μια αναφορά σε λογαριασμό της Alpha -αλλά όχι τον
ίδιο τον λογαριασμό. Και σε ποιες άλλες τράπεζες γίνεται;

2. Όσον αφορά τις ΓΣ, ή τις διάφορες συναντήσεις, ίσως να άξιζε τον κόπο να
ανοιχτούν οι "πόρτες" σε όσους δεν είναι κοντά αλλά θέλουν να παρακολουθήσουν
ή να συμμετέχουν στη συζήτηση. Πρόσφατα άρχισα να χρησιμοποιώ το Google
Hangout και είδα ότι είναι πολύ εύχρηστο, και θα μπορούσε πχ στο εργαστήρι να
στηθεί μια webcam/μικρόφωνο και να συμμετέχουμε έτσι όσοι δεν είμαστε εκεί
παρόντες. Πιστεύω ότι είναι καλή λύση ακόμη και αν κάποιος είναι στην Αθήνα
αλλά δε μπορεί να παραβρεθεί για προσωπικούς λόγους αλλά σίγουρα είναι ιδανική
λύση για όσους μένουν εκτός Αθηνών. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι σηκώνει
μέχρι 10 χρήστες και για αποφυγή κατάχρησης του bw θα μπορούσαν οι
συμμετέχοντες να απενεργοποιήσουν τις webcams και να αφήσουν μόνο τη φωνή -η
webcam όμως στο εργαστήρι καλό θα ήταν να είναι ενεργοποιημένη. Έτσι λύνεται
και το πρόβλημα που διάβασα για το φαγητό (50 vs 13) αφού θα μπορώ να τρώω την
αγαπημένη μου πίτσα παράλληλα (just kidding :)

3. Όσον αφορά τις δραστηριότητες, και τη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει κάθε
μέλος, εγώ προσωπικά δεν είμαι σίγουρος τι μπορώ να προσφέρω και πως, αλλά για
να είμαι ειλικρινής δεν το έχω σκεφτεί κιόλας. Αλλά για να έχω μια ιδέα θα
πρέπει κι εγώ -ως δυνητικά υποψήφιο μέλος- να κατασταλάξω στο τι ακριβώς
στοχεύει να κερδίσει ο hellug από τα μέλη του, άλλοι ανέφεραν ότι είναι UG,
οπότε δεν τους αφορά η προώθηση ως προϊόν, άλλοι ότι καλό θα ήταν να
ασχολείται με άσχετα πράγματα -όπως ACTA, Κόμμα Πειρατών, πιθανή συνεργασία με
ΕΕΛΛΑΚ, κλπ. Αυτό δεν σημαίνει οτι ο Hellug δεν ξέρει, αλλά ότι *εγώ* δεν το
έχω καταλάβει καλά, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Τέλος πάντων, αυτά είναι απλά ιδέες και θέματα που ίσως να ενδιαφέρουν το
σύλλογο, εγώ έχω αποφασίσει να γίνω μέλος και λίαν συντόμως θα στείλω και το
κατάλληλο mail.

Κώστας