[hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Feb 5 16:19:55 EET 2012

On 5/2/2012 3:44 μμ, Antonakoglou Konstantinos wrote:

> 2012/2/5 George Notaras <gnot at g-loaded.eu <mailto:gnot at g-loaded.eu>>
>

>     >
>     > Όταν είχα πάει στις Βρυξέλλες για το workshop στο sound copyright είχα
>     > την τύχη να μιλήσω με εκπροσώπους δημιουργών απ' την Ευρώπη που δεν
>     > ανήκουν στις αντίστοιχες ΑΕΠΙ οι οποίοι επίσης δηλώνουν ανοιχτά ότι η
>     > παρούσα κατάσταση ειδικά με το καθεστώς των δισκογραφικών δεν τους
>     > εκφράζει αλλά πάνω απ' όλα πήρα feedback από 2 άτομα που θέλω να το
>     > μοιραστώ μαζί σου για να πάρεις μια καλύτερη εικόνα γιατί λέω αυτά που
> [...]

Δεν μπορεί να θέλει κάποιος τον καλύτερο εξοπλισμό, την καλύτερη
προώθηση και διατήρηση του φουλ copyright, και όλα αυτά με μηδενικό
budget. Τον ουρανό με τ'άστρα δηλαδή θα έχουν οι καλλιτέχνες; Πουθενά
δεν μπορεί να γίνει αυτό, όχι μόνο στη μουσική. Εγώ θεωρώ ότι είναι
καθαρά επιλογή τους.

Πάντως, σε προτρέπω να ρίξεις μια ματιά στο jamendo και θα διαπιστώσεις
ότι δεν χρειάζεται υψηλό budget για να είναι καλή η παραγωγή.