[hsgr] EFF Meetup

George K. kargig.lists at gmail.com
Fri Feb 3 18:17:00 EET 2012

2012/2/2 Nikos Roussos <nikos at autoverse.net>:
> Καλησπέρα,
>
> Αυτές τις μέρες τυγχάνει να βρίσκεται στην Αθήνα η Jillian York [1],
>  διευθύντρια του τμήματος του EFF για την παγκόσμια ελευθερία έκφρασης, και
> μέλους του διοικητικού συμβουλίου του Global Voices.
>
> Επικοινώνησα μαζί της για να κάνουμε μια συνάντηση στο Hackerspace. Θα
> περάσει κατά τις 20:00 σήμερα (Πέμπτη). Μια και τελευταία συζητιέται αρκετά
> το θέμα της ACTA, νομίζω θα χει αρκετό ενδιαφέρον.
>
> [1] http://jilliancyork.com/

Νομίζω πως η συνάντηση πήγε αρκετά καλά δεδομένων των χρονικών
περιορισμών υπήρχαν στην ενημέρωση. Η συζήτηση ήταν αρκετά γενική γύρω
από τις ελευθερίες και τα δικαιώματά μας στον ψηφιακό κόσμο ενώ η
Jillian μας έκανε και ερωτήσεις σχετικά με το νομικό καθεστώς που
υπάρχει στην Ελλάδα. Έγινε επίσης κουβέντα σχετικά με το γεγονός πως
δεν έχουμε εύκολη πρόσβαση στα media για τέτοια θέματα και είπε πως θα
προσπαθήσει να μας "βοηθήσει" μέσω κάποιας δημοσιότητας Το ευχάριστο
ήταν πως 3 Έλληνες δημοσιογράφοι την είχαν πλησιάσει την ίδια μέρα για
να την ρωτήσουν σχετικά με το ACTA οπότε ίσως δούμε και κάτι
δημοσιευμένο μέσα στο ΣΚ. Τα ονόματα/τηλέφωνα από τους δημοσιογράφους
θα τα έχουμε σχετικά σύντομα ώστε να προσπαθήσουμε να τους μιλήσουμε
και εμείς για θέματα όπως η ACTA.

Στο τέλος της κουβέντας μας άφησε μερικά flyers και stickers του EFF,
ζήτησε να βγει κάποιες φωτογραφίες μέσα στο hsgr ενώ της δώσαμε και
ένα thirt του space (δεν έρχεται και κάθε μέρα directing member του
EFF στο space άλλωστε...).

Υ.Γ. Αν υπάρχει θέμα χρέωσης του tshirt ας γίνει σε μένα (ώστε να
είναι ΟΚ το ταμείο του space).
--
Καργιωτάκης Γιώργος