Re: [hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Tue Jan 31 16:15:39 EET 2012

Στις 31 Ιανουαρίου 2012 3:38 μ.μ., ο χρήστης Nick Kossifidis
<mickflemm at gmail.com> έγραψε:
> Στις 31 Ιανουαρίου 2012 2:36 μ.μ., ο χρήστης Nick Kossifidis
> <mickflemm at gmail.com> έγραψε:

> Απ' το Υπ.Εξ μου είπαν πως αυτοί ασχολήθηκαν με την εξουσιοδότηση και
> όχι με το περιεχόμενο της σύμβασης και με παράπεμψαν στο ανάπτυξης.
> Φαίνεται τελικά πως ο Γεωργιάδης μάλλον την έκανε τη δουλειά που είναι
> υφ. ανάπτυξης και ήταν και στην επιτροπή στις 16 (τα πρακτικά που σας
> έδωσα πριν). Παίρνω τώρα τηλέφωνο αλλά είναι κατηλημένο.
>

> Υ.Γ. Με το μπλέξιμο στα τηλέφωνα πήρα στην αρχή καταλάθος το υπ.
> περιβάλλοντος και όταν τους ρώτησα το τηλ του υπ. ανάπτυξης μου είπαν
> [...]

Πήρα στο ανάπτυξης που είναι κατειλημμένο όλη μέρα, πήρα στο γραφείο
του υπουργού όπου μου είπαν για θέματα εμπορίου να πάρω στον
αναπληρωτή υπουργό, από εκεί μου είπαν ότι δεν το γνωρίζουν το θέμα
και αφού τους είπα ότι στα πρακτικά του συμβουλίου υπουργών είναι ο
Γεωργιάδης μου έδωσαν το τηλέφωνο του γραφείου του. Πήρα και εκεί και
με συνδέσαν με το πρωτόκολλο όπου ο άνθρωπος εκεί μου είπε ότι δεν
έχει κανένα τέτοιο έγγραφο απ' το Δεκέμβρη μέχρι και τώρα και να πάρω
αύριο το πρωί το διευθυντή του γραφείου του να τον ρωτήσω μήπως ξέρει
αυτός.

Όλα τα λεφτά...