[hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) slschris at hellug.gr
Fri Jan 27 20:08:38 EET 2012

Ναι, θα είμαι.
(Νίκο με πρόλαβες με το event στο calendar !)
Μήπως θα πρέπει να προσθέσουμε ως ξεχωριστό event την ίδια μέρα το ?

Όσον αφορά τα «μπουμπούκια» μας, που υπέγραψαν ως «εκπρόσωποι της
Ελλάδας» υπέρ του ACTA, δείτε τα εδώ:
http://www.defencenet.gr/news/?p=281400
Μέχρι και από το «αριστερό» ΣΥΡΙΖΑ το ψηφίσαν! (Άραγε, αυτοί *διαβάζουν*
τί ψηφίζουν?)

Μήπως πρέπει να φωνάξουμε και εκπροσώπους από το Κόμμα Πειρατών -που κι
αυτό στην 1η σελίδα του αναφέρεται στο ACTA και έχει link ένα καλό
βιντεάκι -με ελληνικούς υπότιτλους- που εξηγεί γιατί πρέπει να
αντιδράσουμε στο ACTA. (Αρκεί να έρθει ως άλλη μία οντότητα που ενώνει
την φωνή της ενάντια στο ACTA, και όχι ως «πολιτικός φορέας» που μας
εκπροσωπεί!)

Ο Αντώνης Χριστοφίδης διαβάζει, μου φαίνεται, την λίστα αυτή. Θα έρθει
να μας ενημερώσει τι σχεδιάζει το FFII?

Γενικώς, πιστεύω και εγώ (όπως πρότεινε και ο Νίκος ο Κόκκαλης στη
hellug), ότι πρέπει πλέον να ενωθούμε όλοι (hellug, hackerspace.gr,
el.FFII, digitalrights.gr,dln.gr, pirateparty.gr, κοινότητες,
πανεπιστήμια και όσους άλλους βρούμε), να ενημερώσουμε τον κόσμο για το
τι σημαίνει ACTA (προτείνω να μεταφράσουμε και το stopacta.info και τα
bannerάκια του) και να κλιμακώσουμε τις αντιδράσεις μας (με επίσημα
διαβήματα, με banners παντού, ακόμη και αφίσες στους δρόμους!) ώστε
μέχρι τον Ιούνιο να είναι αδύνατον να περάσει απαρατήρητη η αντίδρασή
μας στους ευρωβουλευτάδες μας!

ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να καταλάβουνε ότι ΔΕΝ θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια
στην «μαζική επίθεση» που δεχόμαστε (αντιτρομοκρατικοί, πατέντες, PIPA,
SOPA, ACTA, και άλλα πολλά!)

Χρήστος Σιουλής

(ΥΓ.  Κοινοποίησα το thread και στην Hellug λίστα, ώστε να ενημερώνονται
και οι φίλοι-μέλη της για την Τετάρτη. Αν συμφωνείτε από το board και
από το hackerspace, μετατρέπουμε το event -ή το προσθέτουμε παράλληλα με
το hellug meetup-  σε κάτι σαν «ANTI-ACTA alliance» και καλούμε από
κοινού -hellug & hackerspace.gr- τις υπόλοιπες κοινότητες σε συνάντηση
για κοινή δράση -και έκδοση «κοινού ψηφίσματος»?)
Χ.Σ.

Στις 27-01-2012, ημέρα Παρ, και ώρα 12:45 +0200, ο/η Nikos Roussos
έγραψε: