Σχετ: [Greeklug] Ανακοινωση ελληνικης κοινοτητας KDE και 3 KDE SC 4.8 Release Parties

Σταμάτης Τόλιας stamostolias at yahoo.gr
Tue Jan 24 16:56:39 EET 2012

Συγχαρητήρια Γιώργο και από εμένα. Θέλω να συμμετάσχω στο πάρτυ της Αθήνας. Καλή αρχή εύχομαι.

________________________________
 Απο: Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) <diamond_gr at freemail.gr>
Προς:
Κοιν.: greeklug at greeklug.gr; debian-user-greek at lists.debian.org; serlug at googlegroups.com; gentoo-user-el at lists.gentoo.org; hellug at lists.hellug.gr; thessaloniki-hackerspace at googlegroups.com; archlinuxgr at lists.hellug.gr; announce at hackerspace.gr; linuxteamteilar at googlegroups.com; team at lists.gnome.gr; public at chania-lug.gr; ubuntu-gr at lists.ubuntu.com
Στάλθηκε: 4:41 μ.μ. Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012
Θεμα: Re: [Greeklug] Ανακοινωση ελληνικης κοινοτητας KDE και 3 KDE SC 4.8 Release Parties

Στις 24/01/2012 01:48 μμ, ο/η Giorgos Tsiapaliwkas έγραψε:
> Καλησπέρα,
>

> Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την δημιουργία της
> ελληνικής κοινότητας KDE. Στην ουσία είναι μία επέκταση της ομάδας
> μεταφραστών σε πλήρη κοινότητα.
>

> Μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας με τους εξής τρόπους:
>
> 1. Το κύριο μέσο επικοινωνίας μας θα είναι η mailing list
> kde-el at kde.org <mailto:kde-el at kde.org>. Για να εγγραφείτε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να
> στείλετε email στο kde-el-request at kde.org <mailto:kde-el-request at kde.org> γράφοντας subscribe
> your-email-address ως θέμα του μηνύματος.

> [...]

Μπράβο Γιώργο και υπόλοιπη ομάδα KDE.
Προσωπικά θα συμμετάσχω στο party της Θεσσαλονίκης και θα χαρώ να σας δω εκεί.

Ότι χρειαστείτε από την κοινότητα openSUSE, μπορείτε να υπολογίζετε.
Προσωπικά και ως μέλος της κοινότητας Gnome, σε ότι μπορούμε να συνεργαστούμε, θα χαρούμε να βοηθήσουμε.

Have a lot of fun!!!
Στάθης

ΥΓ: Ελπίζω να συμφωνούν και τα υπόλοιπα μέλη των δυο παραπάνω κοινοτήτων που ανέφερα!!!
Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
ευθύνη για το περιεχόμενό του.