LINUX InstallFest- Τετάρτη 4/1 στις 5:30μμ ? ( σε συνδυασμό με Hellug Meetup & 8o ΔΣ HELLUG στις 7μμ)

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) slschris at hellug.gr
Mon Jan 2 21:27:08 EET 2012

Καλή και Δημιουργική Χρονιά σε όλους, με υγεία και προσωπική ευτυχία.

Όπως είχαμε αποφασίσει στο τελευταίο meeting του hackerspace.gr,  [1] θα
υπάρχει μία σταθερή μέρα κάθε μήνα για «Linux Installfest», όπου θα
μπορούν να έρχονται στο hsgr όσοι θέλουν βοήθεια στο να εγκαταστήσουν
κάποια διανομή Linux σε laptop τους (ακόμη και σε PC, -αν εξασφαλίσουμε
διαθέσιμη μια οθόνη και ένα πληκτρολόγιο ώστε να κουβαλάνε μόνο το
«κουτί» τους) και καταλήξαμε ότι καλό είναι αυτή η μέρα να συμπίπτει με
την καθιερωμένη συνάντηση της Hellug (Hellug Meetup - 1η Τετάρτη κάθε
μήνα) με σκοπό να υπάρχουν στον χώρο αρκετοί linuxάδες που θα βοηθήσουν
τους «newbies» στην εγκατάσταση, θα τους απαντήσουν σε απορίες και
-κυρίως- θα γνωριστούν μεταξύ τους.

Δεδομένου ότι αυτήν την Τετάρτη στις 7:00'μμ θα πραγματοποιηθεί
παράλληλα και το (πάντα ανοικτό στο κοινό) 8ο Δ.Σ. της Hellug στο hsgr,
τι λέτε να διοργανώσουμε ένα πρώτο «δοκιμαστικό» installfest την ίδια
μέρα, κατά τις 5:30?

ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
1) Υπάρχουν άτομα που διαβάζουν αυτές τις λίστες και που χρειάζονται
βοήθεια στο να εγκαταστήσουν (είτε dual boot με windows είτε «σκέτα»)
κάποια διανομή linux στο PC/Laptop τους (και μπορούν να έρθουν αυτήν την
Τετάρτη)?

2) Υπάρχουν εθελοντές από τις διάφορες κοινότητες διανομών που θέλουν
(και μπορούν) να έρθουν εκείνη την ώρα για να «προωθήσουν» (χωρίς ...
flame!) τη διανομή τους?

3) Γνωρίζω ότι υπάρχουν αρκετά DVD του Fedora 16 στο hsgr και φαντάζομαι
ότι θα αφήσουν και κάποια CD από το release party του OpenSUSE 12.1 που
θα πραγματοποιηθεί αύριο. Εγώ μπορώ να φέρω Linux Mint Debian Edition
(LMDE) τόσο σε DVD όσο και σε USB stick (μέσω UNetbootin) για netbooks
(χωρίς CD).  Υπάρχουν επίσης έτοιμες και οι διανομές από το τελευταίο
DVD του Linux Inside (Ubuntu 11.11, Arch, Puppel κλπ).  Άλλες διανομές
έτοιμες (θα) έχουμε? (Σημ. Καλό θα ήτανε να υπάρχουν LIVE CD editions
για να δοκιμαστούν πρώτα εάν αναγνωρίζουν όλο το hardware του ...
target!)

4) (Not Crucial): Εκείνος ο PXE booting server που ασχολιόταν ο
Μπαλάσκας, μήπως υπάρχει? Ή μήπως έχουμε στήσει (και δεν το ξέρω) τον
server με διάφορα Virtual Machines για  .. επίδειξη?

Εάν υπάρξει τουλάχιστον μια θετική απάντηση  στην πρώτη ερώτηση, εγώ
προτίθεμαι να βρίσκομαι εκεί με τα CD μου από τις 5:30μμ και να βοηθήσω
όποιον μπορώ στην εγκατάσταση -κυρίως όμως για  Debian-based διανομές
(apt packet manager) που είναι και οι αγαπημένες μου (π.χ. Gentoo δεν
έχω στήσει, και δεν νομίζω να το επιχειρήσω στο προσεχές μέλλον! Εξάλλου
τι να την κάνει ένας newbie την Gentoo?  :P )

Χρήστος Σ.

[1] http://hackerspace.gr/wiki/Meeting_December_2011 (στα events στο
τέλος)