Περί planet.ellak.gr (ενημέρωση)

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed Dec 21 11:37:22 EET 2011

On 12/21/2011 01:59 AM, Simos Xenitellis wrote:

> Θα ήθελα να ενημερώσω την ΕΕΛ/ΛΑΚ ότι ακόμα και τώρα εξακολουθώ να μην έχω
> πρόσβαση μέσω SSH στο planet.ellak.gr. Ο Νίκος Ρούσσος αρνείται να
> ενεργοποιήσει ξανά το λογαριασμό μου.
> Δε φαίνεται να έχει καν διάθεση για κάτι τέτοιο διαβάζοντας στο
> http://goo.gl/IKpnB
>
> Η κατάσταση είναι απαράδεκτη και βλέπουμε μια φανερή οικειοποίηση έργο
> ελεύθερου λογισμικού από την Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ.

Αγαπητε Σιμο,

Ανακεφαλαιωνω για να καταλαβω αν εχω αντιληφθει σωστα το προβλημα :

Απο το 2006, δηλαδη εδω και πεντε χρονια, παραπονιεσαι[1] για την
"ιδιοκτησια" ενος...

...RSS aggregator...

...τον οποιο διαβαζουν, αν μαντευω καλα, περιπου 10 ατομα (μαζι με
εσενα), εκ των οποιων για το εαν εχεις η οχι ssh access στο host
ενδιαφερονται περιπου 1 ατομα (παλι μαζι με εσενα).

Για να δοθει μια τελικη λυση στο προβλημα, ειμαι προθυμος να εγκαταστησω
εναν RSS aggregator σε ενα VM και να σου δωσω οχι ενα, οχι δυο, αλλα
ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΕΞΗΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ssh accounts. Ενα για καθε μερα του
χρονου.

Μαλιστα, μπορω να τον ονομασω planet-simos, για να μην υπαρχει καμμια
αμφιβολια των μελλοντικων αστρονομων για το περι ποιανου πλανητη
προκειται.

Δυστυχως επειδη δεν εχω πλεον καμμια σχεση ειτε με τον hellug ειτε με
την ellak, μου ειναι αδυνατον να καταχωρησω το ονομα σε οποιοδηποτε απο
τα δυο σχετικα domains.

Για καθαρα τεχνικους λογους και μονο, το μονο domain που μπορω να σου
παρεχω για το planet-simos ειναι το gami.su. Θα χρειαστω ενα μικρο
ετησιο ποσο ($5.39) για να καλυψω το διαχειριστικο κοστος του 3rd level
domain που θα επιλεξεις (πιθανα ενδεχομενα: "ante", "aei", "syre").

Αν τα κανω ολα αυτα, θα μας υποσχεθεις οτι θα σταματησεις να κρατας την
αναπνοη σου;

---
Christos Ricudis

[1] ο ορθος τεχνικα ορος ειναι "κανεις σαν κακογαμημενη γκομενα", αλλα
για λογους ευπρεπειας αρνουμαι να τον χρησιμοποιησω.