6ο ΔΣ HELLUG 2011

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Oct 9 08:04:30 EEST 2011

On 05/10/2011 10:16, Nikos Roussos wrote:
> 2011/9/29 <glynos at hellug.gr <mailto:glynos at hellug.gr>>
>

>     Μεταξύ άλλων θα συζητήσουμε τα παρακάτω θέματα:
>     - Συνένωση των ελληνικών FOSS planets

> Η σκέψη είναι να γίνει αυτό που λέει κι ο τίτλος :) Έχοντας μιλήσει με
> αρκετό κόσμο στην κοινότητα (μέλη και φίλοι του Hellug), υπάρχει μια
> αρνητική εικόνα για το γεγονός ύπαρξης δύο πλανητών που κατά περίπου 80%
> μοιράζονται το ίδιο περιεχόμενο και πάνω-κάτω τους ίδιους κανόνες
> λειτουργίας. Μια αρνητική εικόνα ασυννεοησίας και διαμάχης εντός της
> κοινότητας, ή έστω μεταξύ των φορέων που τα φιλοξενούν. Μια εικόνα που
> [...]

+1
Το λιγότερο που περιμένει κανείς από φορείς ή μεμονωμένα άτομα που
ευαγγελίζονται τη συνεργασία, την κοινή χρήση, το ανοιχτό λογισμικό, τα
ανοικτά πρότυπα και την ανοιχτή πρόσβαση στην πληροφορία είναι να
μπορούν να βάζουν το Εγώ κάτω από το Εμείς και να λύνουν τις διαφορές
τους. Αυτό δεν το λέω εγώ, το λέει η απλή κοινή λογική. Οπότε μέτρα κι
εμένα μ' αυτούς που είναι υπέρ του merging.

:)