Re: Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Fri Jun 3 16:51:42 EEST 2011

Κώστα έκανα μια πρόταση.
Πιστεύω είναι η μέση λύση.

Να ενημερώνονται οι χρήστες Android για τις νέες συσκευές με ένα post την
ημέρα
στον πλανήτη. Δεν αποτελεί για μένα διαφήμιση προς κάποια συγκεκριμένη
εταιρεία
κάτι τέτοιο. Και ας έχει τίτλο "Νέα για τις συσκευές Android".

Δεν ξέρω αν συμφωνούν όλοι ή τουλάχιστον οι διαχειριστές του πλανήτη.
Απλά έριξα μια μέση λύση για μένα ως ιδέα.

Καλή συνέχεια :)

2011/6/3 Kostis P. Ventrix <ventrix at gmail.com>

> [...]
> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία

Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
University of the Aegean
Karlovassi, Samos, GR-83200, Greece
Email: antonis at tzorvas.com