HELLUG projects

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Mon May 16 14:13:15 EEST 2011

2011/5/16 Panayotis Katsaloulis <panayotis at panayotis.com>:
> Η ταπεινή μου γνώμη είναι τα πράγματα να ήταν ανάποδα.
> Αντί να κοπεί το σύμπαν και να καταστρέψετε έτσι την ιστορία του ίδιου του συλλόγου, να είχαν ανέβει όλα τα projects, με εξαίρεση όσα ΡΗΤΑ υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας (που και πάλι θα ενημερωθούν ΡΗΤΑ).

Αυτό ακριβώς έγινε. Τα vhosts που δεν ανέβηκαν μετά το migration ήταν
projects που έτρεχαν σε outdated webapps (πχ. joomla 1, κλπ) και
αποτελούσαν security risk για όλα τα υπόλοιπα sites/projects.

> Ακόμα και παρατημένα sites που είναι νεκρά εδώ και χρόνια, το να τα αφαιρέσεις από το σύλλογο που τα έκανε host είναι σαν να απαξιώνεις την ιστορία του συλλόγου, την αξία του συλλόγου ως μέσο προβολή έργων των Ελλήνων μελών του και τον ίδιο τον σύλλογο γενικότερα.

Υπάρχει και η αντίστροφη ερμηνεία. Εμφανώς παρατημένα projects μπορεί
να έχουν μια ιστορικότητα για τον Hellug, αλλά μάλλον λειτουργούν
δυσφημηστικά (ειδικά αν με ένα απλό xss μπορείς να τα ρίξεις).
Μεγαλύτερη αξία θα είχε κάποιο archive στο site με το ιστορικό τους,
χωρίς να παίζουν live αυτά τα projects.

Όπως είπε κι ο Γιώργος, προφανώς αν κάποιος θέλει να τα φέρει σε μορφή
που να μην αποτελούν security risk είναι καλοδεχούμενος να το κάνει.