HELLUG projects

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Mon May 16 13:30:19 EEST 2011

ΟΚ υπάρχουν πολλές γνώμες.
με τις γνώμες δεν κάνουμε τίποτα. :)
ούτε και με τις ιδέες.
αλλά με τις πράξεις!

θα μπορούσαμε να σκεφτούμε έναν τρόπο για να έχουμε σε έναν ενιαίο χώρο
όλα τα projects με σύντομη περιγραφή, link για source code κλπ αρχεία και
οδηγίες που θα είχε φτιάξει ο δημιουργός - ιδιοκτήτης του. από κει και πέρα
ο καθένας μπορεί να έχει το domain/subdomain του και να ανεβάσει ένα δικό
του site για να προβάλει το έργο του!
Και στην περίπτωση που κάποια μέρα βαρεθεί να συντηρεί το site, μένει απλά
το project με τα παραπάνω (source, περιγραφή, λοιπά στοιχεία) στο ενιαίο
site που θα έχει δημιουργηθεί από τα μέλη του HELLUG για αυτή τη δουλειά!

αυτό θα μπορούσε να είναι από μια απλή http μέχρι ένα page μέσα στο ήδη
υπάρχον http://hellug.gr

Αναμένω απαντήσεων. Είμαι μέσα για κάτι τέτοιο, ωστόσο έχουμε και
εξεταστική.
Αλλά δεσμεύομαι ότι θα είναι έτοιμο μέχρι τον Ιούλιο, είτε αυτό είναι
ξεχωριστή
πλατφόρμα - σελίδα, είτε είναι page μέσα στο drupal είτε οτιδήποτε!

Βέβαια αν μαζευτούμε αρκετά άτομα, μπορεί να το βγάλουμε και σε μια βδομάδα
με ομαδική δουλειά 5 ωρών ο καθένας για όλη την εβδομάδα x 5 άτομα π.χ.!

Σας χαιρετώ καθώς πρέπει "να την κάνω". :)

Οπότε, είμαι αρνητικός με το σκεπτικό το να υπάρχουν ντε και καλά όλα τα
vhosts
online, είμαι αρνητικός στο θέμα του να μην υπάρχει καμία πληροφορία για
αυτά τα
projects πουθενά και στα broken links.
Πρότεινα κάτι νέο και αναμένω απαντήσεων περί αυτού.
Οποιαδήποτε άλλη συνέχεια της συζήτησης και χωσίματος στο γιατί έτσι και
γιατί
αυτό και λάθος κάνατε κλπ, δεν ωφελεί άλλο πλέον.

Have fun με ό,τι και αν κάνετε.

- Αντώνης

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com