Re: Hellug στο ΤΕΙ Πειραιάς OpenFest

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Sat Apr 2 21:33:36 EEST 2011

Μπράβο τους στα παιδιά που θα το κάνουν αυτό :)

το openfest θα έχει livestreaming από τα όσα έχω δει στο site.

αν γίνεται θα ήταν καλό να έχουμε το συγκεκριμένο βίντεο και σαν *ξεχωριστή*
οντότητα
και να το ανεβάσουμε και στο site.

πιστεύω είναι *must*

καλό βράδυ σε όλους!

--
Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
Email: antonis at tzorvas.com