κοινό ημερολόγιο μεταξύ linux & windows PCs?

nk eos at eos.gr
Mon Mar 21 15:11:51 EET 2011

Nick Demou wrote:
> Θα ήθελα να μοιραζόμαστε κοινό calendar με τους συνεργάτες μου στο
> γραφείο (R/W από όλους).
>
> Έχετε κάτι να προτείνετε? Οι ανάγκες μας κατά προτεραιότητα είναι οι εξής:
>   - να παίζει σε Linux & Windows
>   - υποστήριξη ανοιχτών προτύπων
>   - ανοιχτό λογισμικό
>   - ωραία θα 'ταν να υπάρχει και πρόσβαση από κινητό (android)
>
> Mέχρι στιγμής βασιζόμαστε σε google calendar το οποίο το βλέπουμε από
> thunderbird/MS outllok/web. Θέλουμε όμως να το αλλάξουμε διότι μια φορά
> κάθε μερικούς μήνες τα παίζει η google και τότε δεν μπορούμε καν να
> [...]

χρησιμοποιουμε το openwebmail κανα δυο χρονια με ενα κοινο account για 7
(αλλοτε 8) ατομα ταυτοχρονα, δεν αντιμετωπισαμε προβλημα μεχρι τωρα,
υποστηριζει και την εκδοχη κοινου ημερολογιου προσβασιμου απο ανεξαρτητα
accounts (και με ανεξαρτητα ιδιωτικά ημερολόγια) αλλα δε την
χρησιμοποιησαμε, εχει ενα προβλημα που δεν εχουμε επιδιωξει να
διορθωσουμε: δε μπορεις να μεταβεις απ ευθειας απο την τρεχουσα
ημερομηνια σε μια ημερομηνια της οποιας ο αριθμος ημερας ειναι
μεγαλυτερος απ το πληθος ημερων του τρεχοντα μηνα. πχ αν εισαι στην 20η
φεβρουαριου δε μπορεις να δεις την 30η ιανουαριου (πρεπει να δεις πρωτα
την 28η ιανουαριου πχ)
ειναι σε μεγαλο βαθμό παραμετροποιησιμο, παρεχει και web-disk