κοινό ημερολόγιο μεταξύ linux & windows PCs?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Mar 21 11:18:26 EET 2011

Θα ήθελα να μοιραζόμαστε κοινό calendar με τους συνεργάτες μου στο γραφείο
(R/W από όλους).

Έχετε κάτι να προτείνετε? Οι ανάγκες μας κατά προτεραιότητα είναι οι εξής:
 - να παίζει σε Linux & Windows
 - υποστήριξη ανοιχτών προτύπων
 - ανοιχτό λογισμικό
 - ωραία θα 'ταν να υπάρχει και πρόσβαση από κινητό (android)

Mέχρι στιγμής βασιζόμαστε σε google calendar το οποίο το βλέπουμε από
thunderbird/MS outllok/web. Θέλουμε όμως να το αλλάξουμε διότι μια φορά κάθε
μερικούς μήνες τα παίζει η google και τότε δεν μπορούμε καν να δούμε τις
καταχωρήσεις. Αυτό πριν λίγες μέρες κράτησε για 2 ώρες. Και υπάρχουν και οι
(επίσης σπάνιες) περιπτώσεις που ο server είναι ΟΚ αλλά εμείς δεν έχουμε
internet access. Τέλος σιγά σιγά έχω μια όλοενα αυξανόμενη τάση να αποφευγω
free cloud υπηρεσίες για critical ανάγκες - ειδικά στην δουλειά όπου υπάρχει
η ελάχιστη απαιτούμενη υποδομή για να τρέχουμε το σχετικό service μόνοι μας.

Νίκος