Re: Νέο Website για το σύλλογο

George K. kargig.lists at gmail.com
Wed Feb 16 14:23:54 EET 2011

2011/2/16 Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) <diamond_gr at freemail.gr>:
> Συγχαρητήρια και από εμένα για το έργο σας.
> Είναι αρκετά πιο λειτουργικό και κοντά στις τάσεις των καιρών μας.
> Επειδή δεν γνωρίζω πολλά τεχνικά, θα πρότεινα να κρατήσετε και ένα
> screenshot του παλιού site ώστε να θυμούνται οι παλιοί και να γνωρίζουν οι
> νέεοι για το ξεκίνημα το συλλόγου.
>
> Και πάλι μπράβο στον εμπνευστή και σε αυτόν/ους που το υλοποίησαν.
> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
> ευθύνη για το περιεχόμενό του.

Το παλιό site παραμένει διαθέσιμο στο: http://www_2010.hellug.gr
Δυστυχώς κάποια links θα εμφανίζονται σπασμένα...αλλά τουλάχιστον
κρατάμε την βασική λειτουργία όπως ήταν. Είναι καλό να έχουμε archive
με το τι έχει γίνει στο σύλλογο και φυσικά να μην διαγράφουμε τον κόπο
που έχουν κάνει κάποια μέλη στο παρελθόν για να παρέχουν κάποια
υπηρεσία προς το σύλλογο.

Έχω πει και στο παρελθόν πως θα θέλαμε να μαζέψουμε υλικό από το
παρελθόν και να το ανεβάσουμε στο site. Η ιστορία του συλλόγου είναι
κάτι που λείπει από όλα τα sites που έχει φτιάξει ο σύλλογος μέχρι
τώρα. Χρειαζόμαστε τα μέλη να μας προμηθεύσουν με κείμενα και
φωτογραφίες, φυλλάδια, κτλ.

Με τιμή,
--
Καργιωτάκης Γιώργος