Δεν είμαι ελέφαντας...

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Tue Dec 21 03:31:45 EET 2010

...αλλά όσο και αν προσπαθώ να το αποδείξω κάτι δεν πάει καλά.

Σήμερα λοιπόν μου συνέβη ένα αρκετά δυσάρεστο γεγονός που θέλω να
μοιραστώ μαζί σας και αν είναι δυνατό να έχω τη γνώμη σας επ' αυτού
(προκαταβολικά sorry για το "σεντόνι").

Όπως ίσως να γνωρίζετε πριν 3 περίπου χρόνια ξέσπασε μια διαμάχη
μεταξύ της κοινότητας του OpenBSD και των προγραμματιστών του πυρήνα
του Linux όσον αφορά 2 περιπτώσεις wi-fi drivers. Το όλο πράγμα
ξεκίνησε απ' τον bcw, τον driver για τις κάρτες της Broadcom του
OpenBSD όπου όπως προέκυψε ο developer είχε πάρει χύμα κώδικα
(copy/paste) απ' το Linux και όχι μόνο αφαίρεσε το License αλλά και το
copyright ! Μιλάμε για ένα driver του Linux προϊόν γερού reverse
engineering (τα παιδιά έφτασαν στο σημείο να κάνουν rev. engineer το
firmware των καρτών, να βρουν το instruction set του microcontroler,
να γράψουν δικό τους compiler κλπ και ο driver ήταν προϊόν clean room
implementation, δηλαδή άλλος έγραφε τα specs και άλλος τον κώδικα) με
πολύ κόπο και συν τοις άλλοις είχαν κάνει implement κάποιους
αλγορίθμους καλύτερα απ' ότι η Broadcom και θεώρησαν ότι να είναι ο
κώδικάς τους GPL είναι ένας επιπλέον τρόπος να πιέσουν τη Broadcom να
το γυρίσει. Τέλος πάντων ξεκίνησε ένα flame war με τον Theo να γίνεται
έξαλλος που τα παιδιά απ' το Linux τόλμησαν και το έστειλαν στις
λίστες -το έκαναν γιατί ο κώδικας είχε ήδη μπει στο επίσημο cvs του
OpenBSD- λέγοντας ότι αυτά τα θέματα πρέπει να λύνονται σε κλειστό
κύκλο και να τα βρίσκουμε μεταξύ μας ήρεμα κλπ, τους έλεγε "άκαρδους"
και ότι "το παιδί που έγραφε το bcw τώρα κλαίει απαρηγόρητος και
εξαιτίας σας πετάξαμε και τον κώδικα απ' το cvs", τους έτριβε το
OpenSSH στα μούτρα (!) κλπ. Εκεί λοιπόν που το θέμα θα λυνόταν μια
χαρά γιατί τα παιδιά απ' το Linux απλά ήθελαν να υπάρχει το copyright
τους, και μάλιστα προσφέρθηκαν να ξαναγράψουν κάποια κομμάτια και να
τα στείλουν κάτω από BSD (χωρίς τα optimizations που είχαν κάνει) στον
developer του bcw, έγινε μπάχαλο η κατάσταση γιατί εκτός απ' τον Theo
που άρχισε και έβριζε βγήκαν και διάφοροι άλλοι απ' το OpenBSD και το
Linux και ανέβασαν τους τόνους και το flame κατέληξε άσχημα για όλους
(http://lwn.net/Articles/229740/).

Μετά από αυτό ο Theo και διάφοροι "φανατικοί" απ' το OpenBSD μας την
είχαν στημένη και έτσι όταν ο Jiri Slaby απ' την ομάδα μας έστειλε στη
λίστα ένα patch (http://lkml.org/lkml/2007/8/28/157) που άλλαζε το
license του ath5k από ISC σε GPLv2 (που μόλις πριν μερικούς μήνες
είχαμε τελειώσει με τη διαμάχη μας με την Atheros για το αν ο κώδικάς
μας ήταν καθαρός και προϊόν rev. engineering ή προϊόν κλοπής απ' την
Atheros -έγινε ένα auditing και σύγκριση του κώδικα με αυτόν της
Atheros κλπ- και μας είχε πάει πολύ πίσω στο coding -έχω να πω αρκετά
για την όλη φάση αλλά θα ξεφύγω πολύ-), βρήκαν την ευκαιρία και
άνοιξαν ένα flame χωρίς προηγούμενο για να πάρουν το αίμα τους πίσω.
Αρχικά να πω ότι το patch ποτέ δεν μπήκε στον kernel, ούτε καν στο git
tree (καμία σχέση με την υπόθεση του bcw που παραβίαζε όχι μόνο το
license αλλά και το copyright και είχε μπεi στο επίσημο cvs του
OpenBSD), άρα ουδέποτε άλλαξε το license σε GPL, ήταν και είναι ίδιο
με το αρχικό ISC -πρακτικά BSD license με μικρές διαφορές-, αρκεί
κάποιος να δει τον κώδικα
(http://git.kernel.org/?p=linux/kernel/git/linville/wireless-testing.git;a=blob;f=drivers/net/wireless/ath/ath5k/reset.c;hb=HEAD).
Ο λόγος που το postαρε o Jiri τότε (και που στο svn του MadWiFi είχαμε
ανοίξει ένα καινούριο branch παράλληλα -δηλαδή τα fixes τα στέλναμε
και στο αρχικό branch- με το openhal που ήταν GPL) ήταν γιατί νομίζαμε
ότι απ' τη στιγμή που κάτι μπαίνει στον kernel και χρησιμοποιεί GPL
headers (structs, functions κλπ), πρέπει να είναι GPL licensed, τελικά
κάναμε λάθος -o kernel maintainer μας είπε πως θα δεχτεί και BSD
κώδικα χωρίς πρόβλημα- και σταματήσαμε και το GPL branch στο MadWiFi
και δεν βάλαμε το patch στο git tree. Μάλιστα αργότερα έγινε αλλαγή
στο policy του tree και εισαγάγαμε ένα καινούριο tag έτσι ώστε να
μπορεί κάποιος να κάνει commit αλλαγές στον kernel με διαφορετικό
license. Ωστόσο μπήκαμε σε περιπέτειες γιατί απ' το πουθενά τα παιδιά
του OpenBSD μας βγάλαν στο slashdot
(http://linux.slashdot.org/article.pl?sid=07/08/29/0241234) -που κατά
τα άλλα είναι υπέρ του να τα βρίσκουμε μεταξύ μας ήρεμα κι ωραία-,
άρχισαν να μας στέλνουν υβριστικά mail στα mailbox μας (προσωπικά και
στις λίστες) και ο Theo έφτασε στο σημείο να μας απειλήσει με μηνύσεις
κι εμένα προσωπικά που είμαι στην Ευρώπη μου είπε ότι θα βρω το μπελά
μου γιατί είναι άλλο το σύστημα στην Ευρώπη και άλλο στην Αμερική και
να μην εμπιστεύομαι το SFLC και τον Eben (Moglen) που είχαν αναλάβει
την υπόθεσή μας με την Atheros και άλλα τέτοια όμορφα (τόσο πιστεύουν
ορισμένοι στη κοινότητα, και η πλάκα είναι πως δεν τόλμησε να το κάνει
public αυτό, πέρασε στα ψιλά ότι ο Theo μας απείλησε με μηνύσεις και
το αφήσαμε έτσι από σεβασμό στο OpenBSD, τεσπα το προσπερνάω).

Μπήκαμε λοιπόν απ' το πουθενά σε μια πολύ άσχημη περίοδο, εμένα
βγαίναν και με έλεγαν "κλέφτη" που και καλά "έκλεψα" τον κώδικα του
Reyk, (ο οποίος ο άνθρωπος ήταν διακοπές και δεν παρακολουθούσε τις
λίστες για καιρό, όταν γύρισε μας έστειλε ένα mail σε φάση "τι έγινε
ρε παιδιά ?" -http://kerneltrap.org/mailarchive/linux-kernel/2007/9/5/167892),
ότι δεν είχα κάνει αρκετή δουλειά για να μπορώ να βάλω το copyright
μου μαζί με το δικό του και διάφορα άλλα ψέματα, αλλά λόγω του ότι ο
Theo μας είχε απειλήσει νομικά το SFLC μας έλεγε να μην μιλάμε με
κανένα γιατί ότι πούμε θα το χρησιμοποιήσουν εναντίων μας -και με το
κλίμα που επικρατούσε τους ακούσαμε και κάναμε ότι μας είπαν-.
Αποτέλεσμα ήταν το flame να πάει στο θεό, να τρώμε spam, να μη μπορώ
να πω τίποτα στον Reyk για να το λύσουμε το θέμα μεταξύ μας κλπ. Εν το
μεταξύ όσο εμείς δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε ξεκινήσαμε ολόκληρη
διαδικασία για να σιγουρέψουμε πως το license μπορεί να παραμείνει ISC
και στον kernel και βρήκαμε όσους developers είχαν κάνει commits να
μας δώσουν την άδεια τους, αυτό γιατί το default policy στο MadWiFi
όπου γραφόταν το OpenHAL ήταν GPL και dual BSD/GPL license, όχι ISC,
με απλά λόγια όσο μας έκραζαν ότι αλλάζουμε το license σε GPL και ότι
κλέβουμε κώδικα κλπ, εμείς προσπαθούσαμε να επιβάλουμε το ISC license
και δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε :P.

Τέλος πάντων έχουν περάσει 3 χρόνια περίπου από τότε και το πράγμα
έχει ξεχαστεί, ο κώδικας είναι στον πυρήνα του Linux και κάτω από το
αρχικό license και όλα είναι μια χαρά, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα.
Σήμερα λοιπόν εκεί που μίλαγα με μια φίλη μου, μου είπε ότι ένας φίλος
της που ασχολείται με το BSD με έχει ακουστά και ότι της είπε πως έχω
κλέψει κώδικα απ' το BSD και είμαι "gnuligan" (το ακούσαμε και αυτό).
Επειδή φαντάζομαι ότι δεν είναι ο μόνος που λέει διάφορα πίσω απ' τη
πλάτη μου (ούτε που τον ξέρω τον άνθρωπο, ούτε το όνομά του δε ρώτησα)
κι επειδή μέχρι και κοντινός μου άνθρωπος κάποια στιγμή μου πέταγε
σπόντες μεταξύ σοβαρού και αστείου είπα να το λήξω το θέμα κάπως έστω
και αργά (τουλάχιστον τώρα μπορώ να μιλήσω). Δεν ξέρω πώς κι εδώ θα
ήθελα τη γνώμη σας, να στείλω κάτι στη λίστα του OpenBSD (αλλά δε θέλω
να ξανα-ανοίξει flame + τα αγγλικά μου τείνουν να γίνονται απαίσια
όταν έχω νεύρα, "πουτ δε κοτ νταουν" και χειρότερα :P) ? να βγω με
πλακάτ στους δρόμους ? ειλικρινά δε ξέρω. Είπα να το στείλω σε αυτές
τις λίστες μπας και το διαβάσουν έστω και κάποιοι από αυτούς που τόσο
εύκολα πετάνε λάσπη πίσω απ' τη πλάτη μου χωρίς να έχουν διαβάσει καν
το cvs του OpenBSD με το οποίο υποτίθεται ότι ασχολούνται ή έστω οι
φίλοι φίλων κλπ.

Καταρχάς για το πρώτο, ότι δεν έχω κάνει αρκετή δουλειά για να μπει το
copyright μου στον κώδικα, αρκεί ένα (1) functional (δηλαδή που κάνει
κάποια λειτουργική και όχι "κοσμητική" αλλαγή) commit για να βάλεις το
copyright σου στον κώδικα και αυτό μπορείτε να το δείτε σε αρκετά
projects, απλά συνηθίζεται να μπαίνει το copyright αυτού που το
ξεκίνησε ή αυτών που γράφουν συχνά και το συντηρούν, γιατί οι
υπόλοιποι απλά βαριούνται να βάλουν το copyright τους, για να μη γίνει
μπάχαλο απ' τα copyright statements προφανώς και κυρίως γιατί στο δικό
τους e-mail θα σκάνε οι διάφορες ερωτήσεις, patches κλπ. Παρ' όλα αυτά
δεν έβαζα το copyright μου στον κώδικα για αρκετό καιρό αφού είχα
ξεκινήσει στο svn του MadWiFi, το έβαλα όταν άλλαξα αρχιτεκτονική στον
κώδικα (έκανα αρκετό consolidation, καθάρισμα κλπ) και έκανα fork
(άλλαξα το τρόπο που γινόντουσαν handle κάποιες διαδικασίες κλπ) και ο
λόγος ήταν γιατί από εδώ και πέρα θα χρειαζόντουσαν και τη δικιά μου
συμβολή (και το mail μου προφανώς) για να καταλάβουν τι παίζει, εγώ
πλέον ήμουν maintainer του fork. Επίσης όσον αφορά το "δεν έχω κάνει
αρκετή δουλειά σε σχέση με τον Reyk" στη διάθεση όποιου θέλει έχω
μερικά gb δεδομένα από register dumps διαφορετικών καρτών και driver
revisions (και windows driver -μέσω ndiswrapper- και linux), 2-3 ida
pro databases που χρησιμοποίησα για decompiling, το ath_info tool (θα
το βρείτε στο svn του MadWiFi) που χρησιμοποιούσαμε μεταξύ άλλων για
να κάνουμε rev. engineer την EEPROM και μερικά EEPROM dumps, μια σειρά
από κάρτες που τους άλλαξα τα φώτα και διάφορα άλλα. Αρκεί να πω ότι ο
ath5k ήταν ο πρώτος
(http://www.mail-archive.com/ath5k-devel@lists.ath5k.org/msg00806.html)
open-source driver που υποστήριξε το AR2425 (το chipάκι που έχουν τα
πρώτα Eeepc) και το AR2417 (το αντίστοιχο σε mini-pci), σχεδόν
ταυτόχρονα με τον επίσημο MadWiFi (και καλύτερα μη σας πω γιατί στο
binary HAL είχαν κάποιο bug στον εντοπισμό της κάρτας και δε δούλευε
πάντα), και πολύ πριν μας δώσει η Atheros κώδικα (όταν άλλαξε πολιτική
αργότερα). Το OpenBSD ακόμα και σήμερα δεν έχει support απ' όσο
γνωρίζω. Επίσης υποστηρίζουμε πολύ καλύτερα όλα τα chipάκια, έχουμε
υποστήριξη για tx power control (που και αυτή είχε ξεκινήσει πολύ
καιρό πριν η Atheros μας δώσει υλικό) και πολλά άλλα, άρα κάτι κάναμε
κι εμείς.

Όσον αφορά ότι "έκλεψα" κώδικα, καταρχάς δε γίνεται να "κλέβεις" κάτι
που είναι free, πόσο μάλλον με την ISC που είναι εντελώς permissive
άδεια αλλά πέρα από αυτό ουδέποτε άλλαξα το license, και τώρα αν πάει
κάποιος να δει το git tree του kernel θα δει ότι όλα τα αρχεία που
έχουν κώδικα του Reyk είναι ακόμα ISC licensed, και όχι μόνο, ακόμα
και αρχεία όπως αυτό εδώ ->
http://git.kernel.org/?p=linux/kernel/git/linville/wireless-testing.git;a=blob;f=drivers/net/wireless/ath/ath5k/rfbuffer.h;hb=HEAD
που είναι καθαρά δικιά μου δουλειά (και με τα rfregisters μου έφαγε
καιρό να καταλάβω τι παίζει, η Atheros δε δίνει docs ούτε στους TLA
της για δαύτα) επίτηδες τα κράτησα ISC για να μπορούν τα παιδιά να τα
χρησιμοποιήσουν. Άρα μεγάλο ψέμα και πολύ χοντρή έκφραση και προσβολή,
την οποία δε σηκώνω, ούτε για πλάκα !

Τέλος όσον αφορά ότι προσπάθησα να κλείσω τον κώδικα για να μην
επωφεληθεί το OpenBSD καταρχάς έχω να πω ότι και που είναι ακόμα ISC,
το OpenBSD δεν τον άγγιξε τον κώδικα, μάλλον δεν ενδιαφέρονται για τον
κώδικα αλλά για το τζέρτζελο. Εδώ η Atheros καταφέραμε και έδωσε τον
κώδικα του HAL με BSD license και ούτε αυτόν άγγιξαν. Με τον Reyk
έχουμε συνεργαστεί μια χαρά, του έστελνα αρκετό καιρό bug reports και
fixes και κάποια από αυτά μπήκαν και στο cvs του OpenBSD όπου κι εκεί
σε commit message o Reyk είπε και στους υπόλοιπους ότι ο ath5k είναι
με το ίδιο license
(http://www.openbsd.org/cgi-bin/cvsweb/src/sys/dev/ic/ar5212.c). Ο
ίδιος ο Reyk επίσης έχει πει "I also like to thank Nick Kossifidis
because he was the _only_ developer working on a Linux port who
stopped talking about licensing blah and send me some code, feedback,
and bug reports."
(http://article.gmane.org/gmane.linux.kernel.wireless.general/1704).
Ανέκαθεν προσπάθησα να στηρίξω τα παιδιά και τη προσπάθειά τους, ακόμα
και όταν ο Theo με απειλούσε με μηνύσεις.

Πραγματικά έφαγα φλασιά σήμερα, λες και ξανατραβάω την ίδια φάση με
τότε. Εύχομαι να μη τύχει σε κανένα σας, κλείνω με μερικά mail μεταξύ
εμου και του Reyk γιατί τελικά τα ωραία μένουν και η κοινότητα είναι
πολύ ωραία για να χαλιόμαστε με βλακείες και να πετάμε λάσπη μεταξύ
μας...

---
από	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
προς	Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>
ημερομηνία	30 Μαρτίου 2006 7:48 μ.μ.
θέμα	Working Ar5k Linux port.
εστάλη-από	gmail.com

Hello Reyk, some time ago i finished porting your code to linux,
you can check it out here:

svn checkout svn://147.52.78.39/ openhal

I think i've found a bug in ath_hal_mhz2ieee function, it returns 1
for the first 5Ghz channel (check out the comments at
ath_hal_init_channels).

I have an ar5212 (CM9) card that currently works on b mode with
MadWiFi 07/11/2005 (just before the BSD-HEAD merge) you can grab the
code via svn

svn checkout http://svn.madwifi.org/branches/madwifi-old -r 1142 madwifi

( just remove the ending ")" in line 175 at
net80211/ieee80211_radiotap.h and it should work ).

A and g modes don't work, some problem with OFDM probably, i think
it's located at ar5k_ar5212_reset after some tracing, maybe at
ar5k_ar5112_rfregs or ath_hal_computetxtime.

I also see some weird behaviour on ath_hal_computetxtime, check it
out...
---

---
από	Reyk Floeter <reyk at vantronix.net>
προς	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
ημερομηνία	2 Απριλίου 2006 11:54 μ.μ.
θέμα	Re: Working Ar5k Linux port.
εστάλη-από	vantronix.net

hi,

Nick Kossifidis wrote:

    Hello Reyk, some time ago i finished porting your code to linux,
    you can check it out here:

    svn checkout svn://147.52.78.39/ openhal

cool, thank you for your work!

i'll have a look at the bugs asap.
---

---
κοιν.	reyk at vantronix.net
ημερομηνία	15 Μαΐου 2006 11:57 μ.μ.
θέμα	Re: Working Ar5k Linux port.
εστάλη-από	vantronix.net

hi nick,

any news or any success with the ar5212 OFDM modes?

reyk
---

---
από	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
προς	Reyk Floeter <reyk at vantronix.net>
ημερομηνία	16 Μαΐου 2006 1:16 μ.μ.
θέμα	Re: Working Ar5k Linux port.
εστάλη-από	gmail.com

Yup I finaly got some equipment and 802.11a works so it's probably a
problemm with channel marking on g channels. I'll let you know if i
find anything interesting ;-)

Did you take a look at mhz2ieee and computetxtime ?

See you
Nick
---

---
από	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
προς	Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>,
Reyk Floeter <reyk at vantronix.net>
ημερομηνία	5 Μαρτίου 2007 3:28 μ.μ.
θέμα	ar5k fixes :-)
εστάλη-από	gmail.com

Hello Reyk, we 've found the following bugs...

a) In is_intr_pending when the card is removed, register reads
0xFFFF.. which is treated as true, so in pcmcia cards this is a
problem, also this register is common for all chipsets so we
implemented a new function outside HAL that's faster. Anyway here is a
fix for current ar5k...

-return (AR5K_REG_READ(AR5K_AR5212_INTPEND) == 0 ? FALSE : TRUE);
+return (AR5K_REG_READ(AR5K_AR5212_INTPEND) == 1 ? TRUE : FALSE);

also check this out:
http://madwifi.org/browser/branches/madwifi-old-openhal/ath/ath_hw.h?rev=2121

b) There is an implementation of set_bssid_mask (used for VAPs on
5212) from Pavel Roskin
http://madwifi.org/changeset/1979

c) Enabling the gpio interrupt resulted in too much events that halted
the system so i dissabled it for now (we sould handle this in
ath_intr)...
http://madwifi.org/changeset/1948

d) On big endian arch the bcopy for associd etc isn't right since
there is no swapping, check this out:
http://madwifi.org/changeset/2172 (we' ve changed reg_read/reg_write
functs also) This fix is also from Pavel

Also feel free to get anything you want from here ->
http://madwifi.org/log/branches/madwifi-old-openhal
---

---
από	Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>
προς	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
κοιν.	Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>
ημερομηνία	5 Μαρτίου 2007 4:26 μ.μ.
θέμα	Re: ar5k fixes :-)
εστάλη-από	slim.vantronix.net

Hi!

On Mon, Mar 05, 2007 at 03:28:11PM +0200, Nick Kossifidis wrote:
> Hello Reyk, we 've found the following bugs...

Thanks you very much for this mail!

> [...]
>
> -return (AR5K_REG_READ(AR5K_AR5212_INTPEND) == 0 ? FALSE : TRUE);
> +return (AR5K_REG_READ(AR5K_AR5212_INTPEND) == 1 ? TRUE : FALSE);

Ok, I will check and test this. It makes sense to me.

> b) There is an implementation of set_bssid_mask (used for VAPs on
> 5212) from Pavel Roskin
> http://madwifi.org/changeset/1979

I will import some of your additional functions, even if we don't use
them at the moment. It's good to keep it a bit in sync.

> c) Enabling the gpio interrupt resulted in too much events that halted
> the system so i dissabled it for now (we sould handle this in
> ath_intr)...
> http://madwifi.org/changeset/1948

I disabled the GPIO some time ago, because we didn't have a real use
for it. But I will have a look at it.

> d) On big endian arch the bcopy for associd etc isn't right since
> there is no swapping, check this out:
> http://madwifi.org/changeset/2172 (we' ve changed reg_read/reg_write
> functs also) This fix is also from Pavel

Thanks for this finding!

> Also feel free to get anything you want from here ->
> http://madwifi.org/log/branches/madwifi-old-openhal

I will probably do some more mergeing.

Reyk
---

---
από	Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>
προς	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
κοιν.	Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>
ημερομηνία	5 Μαρτίου 2007 5:55 μ.μ.
> [...]

> http://madwifi.org/changeset/2172 (we' ve changed reg_read/reg_write
> functs also) This fix is also from Pavel

i'm not sure if you're approach is safe on strict alignment
architectures. but thanks for the hint, we're currently testing the
following diff.

reyk
---

---
από	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
προς	Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>
ημερομηνία	6 Μαρτίου 2007 1:46 π.μ.
θέμα	Re: ar5k fixes :-)
εστάλη-από	gmail.com

>    Thanks you very much for this mail!

Anytime man, thank you for your code ;-)

I'll look for the strict alignment architectures you mentioned, i
think le**_to_cpu handles it ok but i'll check on it.
---

---
από	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
προς	Reyk Floeter <reyk at vantronix.net>,
Reyk Floeter <reyk at openbsd.org>
ημερομηνία	16 Ιουνίου 2007 4:45 μ.μ.
θέμα	got g working
εστάλη-από	gmail.com

Hello Reyk

It seems that you got to force PHY_MODE_MOD_DYN on 5212+ to make g
mode work, with PHY_MODE_MOD_OFDM it doesn't transmit or receive
anything (channels change ok). Take a look at the svn repository
(http://madwifi.org/log/branches/madwifi-old-openhal) and take
whatever you want (i also found some faulse shift in reset_tx_queue).

Have fun ;-)
---

---
από	Reyk Floeter <reyk at vantronix.net>
απάντηση-προς	Reyk Floeter <reyk at vantronix.net>
προς	Nick Kossifidis <mickflemm at gmail.com>
ημερομηνία	18 Ιουνίου 2007 2:19 μ.μ.
θέμα	RE: got g working

Hi Nick!

I'm currently on a longer trip to Canada, but I will return to Germany
this week and look at all your diffs. Thanks for your great work!

Reyk
---

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)