Kiato now Kuriakh 19-12-10

rkwesk at freemail.gr rkwesk at freemail.gr
Wed Dec 15 14:22:29 EET 2010

Τελικά μας θέλουν την Κυριακή, 19 Δεκεμβρίου, γύρο στης 17:00 ώρα εκεί. Θα ξεκινάω στης 14:30 ώρα. Άλλους;;

Richard
Quoting Φανης Πατρινοπουλος:

> [...]
> ήδη γνώστες κάποιοι).
> Μπορούμε δηλαδή να οργανώσουμε μια εκδήλωση αν μπορεί κάποιος από εσάς να
> βρεθεί και να μιλήσει στο Κιάτο (μια ωρα δρόμος από Αθήνα). Μπορούμε να το
> συνδιάσουμε και με προβολή ταινίας, πχ Revolution OS και συζήτηση πάνω στις
> εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιήσει απλός χρήστης. Ή να γίνει μια
> επιτόπια εγκατάσταση linux σε υπολογιστή . Υποδομη (υπολογιστες, προβολεας
> αιθουσα) υπάρχει και υποστήριξη με αφίσες σίγουρη.
> Και μέσα από αυτή την εκδήλωση πιστεύω να συγκροτηθεί ένας πυρήνας για αρχή.

Καλημέρα Φάνη

Εγώ θα έρθω την Πέμπτη (τι ώρα;) και θα φέρνω dvd και φυλλάδια. Καλό
θα ήταν να λέμε μερικά απλά λόγια για ποιο λόγο να έχουν ελεύθερο
λογισμικό και ύστερα να κάνουμε installfest. Εάν νομίζεις ότι είναι
και έτοιμοι να μάθουν περισσότερα, ίσως να γίνει μία άλλη συνάντηση
αργότερα, αλλά εσύ παίρνεις την απόφαση. Κάνω cc στο δ.σ. εάν είναι
άλλοι διαθέσιμοι.

Richard

Quoting Φανης Πατρινοπουλος:

  Καλημέρα. Βρεθήκαμε χθες και μίλησα με ένα καθηγητή πληροφορικής, (μη
τρομάζεται, νέος και με φρέσκιες ιδέες είναι) τον δάσκαλο που βρισκόμουν
και
τις προηγούμενες φορές και άλλα άτομα (ομάδα copyleft, είδες σύμπτωση, και
άλλους οι οποίοι είναι θετικοί) και μπορούν Κυριακή απόγευμα να βρεθούμε.
Οποιος μπορεί να κατέβει να ενημερώσει-κανονίσουμε τι μπορούμε να κάνουμε,
πείτε μου. Το Κιατο είναι 1.30 περίπου δρόμος απο Αθήνα με αυτοκίνητο. Το
ίδιο περίπου είναι και ο προαστιακός. Για instalfest το βρίσκω για πρώτη
φορά λίγο δύσκολο. Αυτο που βλέπω να γίνει είναι μια ενημέρωση για το
ελεύθερο λογισμικό και μια επίδειξη του τι μπορεί να κάνει κλπ. Και μετά
μπορεί να γίνει και προβολή του Revolution OS ή κάποια άλλη ταινία. Οποιος
κατέβει (καλύτερα 2-3) να έχει και γνώσεις αν γίνεται για τη νομοθεσία στα
σχολεία σχετικά με τις συμβάσεις της microsoft γιατί είναι θετικοί για
εγκατάσταση εργαστηρίου σε σχολείο.
Αυτα παιδιά. Σήμερα το πρωι θα είμαι σπίτι γιατί ο καιρός είναι βροχερός
και
δε θα πάω για ελιές. Μπορεί να απαντήσω και άμεσα.
Γεια σου Φάνη
Η Κυριακή είναι πολύ καλύτερα για τους άλλους. Χαίρομαι ότι ήδη έχεις μία
ομάδα εκεί.

Αυτό το περίοδο δουλεύουμε με ένα σχολείο στην Αθήνα. Εκεί είναι η/υ
pentium3 και 4, οι ποιοι πολλοί με 256 ram μόνο. Καταφέρουμε να τρέχει μία
μορφή της Ubuntu που έχει lxde αντί gnome (Lubuntu.) Μία άλλη λύση για η/υ
παλιούς τύπους είναι το LTSP (www.ltsp.org/) και θα τα πούμε από κοντά.

Richard