Re: Συνάντηση στις 19/11

George K. kargig.lists at gmail.com
Wed Nov 17 18:09:17 EET 2010

2010/11/15 d.a.glynos <glynos at storm.cs.unipi.gr>:

> Δεν είναι θέμα τρεξίματος.
>
> Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Όταν μαζευτεί υλικό για ομιλίες,
> θα προγραμματιστούν και θα μάθουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι τις
> ημερομηνίες. Μη θεωρούμε κάτι δεδομένο όταν δεν είναι.
>
> Τώρα, όσον αφορά το μέρος να προσθέσω στις προτάσεις του Αλέξανδρου
> και το Παγκάκι (http://www.pagkaki.org) αν μας ενδιαφέρει ο συνδυασμός
> μπύρα/μεζές. Είναι κοντά στο σταθμό του μετρό "Συγγρού Φιξ".
>
> Στέλνω το mail στη hellug μιας και αυτή είναι μάλλον η πιο
> σχετική λίστα.
>
> --
> Δημήτρης
> [...]

ΟΚ. Ας πούμε Παρασκευή 19/11 μετά τις 20:00 στο Παγκάκι που φαίνεται
να έχει εύκολη πρόσβαση και με μετρό/λεωφορεία/κτλ.

Θα κάνω αύριο ένα άθροισμα "θέσεων" από όσους έστειλαν mails, Θα
βάλουμε και ένα διορθωτικό παράγοντα +5 και θα πάρω τηλέφωνο για να
κλείσω τραπέζι. Όσοι άλλοι έρθουν...ας βολευτούν όπου βρουν :P

Φιλικά,
--
Καργιωτάκης Γιώργος