Re: Συνάντηση στις 19/11

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Mon Nov 15 17:25:57 EET 2010

On Mon, 15 Nov 2010, George K. wrote:
> Δεν νομίζω πως προλαβαίνουμε να κάνουμε αυτή τη βδομάδα και τις
> ομιλίες. Καλύτερα να γίνει η μάζωξη για μπύρες και ομιλίες την άλλη
> εβδομάδα...Εκτός αν κάποιος θέλει να τρέξει το θέμα των ομιλιών
> παραπάνω, εγώ αυτή τη στιγμή είμαι εκτός Αθηνών και θα γυρίσω σε 1-2
> μέρες...

Δεν είναι θέμα τρεξίματος.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Όταν μαζευτεί υλικό για ομιλίες,
θα προγραμματιστούν και θα μάθουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι τις
ημερομηνίες. Μη θεωρούμε κάτι δεδομένο όταν δεν είναι.

Τώρα, όσον αφορά το μέρος να προσθέσω στις προτάσεις του Αλέξανδρου
και το Παγκάκι (http://www.pagkaki.org) αν μας ενδιαφέρει ο συνδυασμός
μπύρα/μεζές. Είναι κοντά στο σταθμό του μετρό "Συγγρού Φιξ".

Στέλνω το mail στη hellug μιας και αυτή είναι μάλλον η πιο
σχετική λίστα.

--
Δημήτρης