Περί σχέσεως Συλλόγου και κομμάτων

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Oct 27 21:09:58 EEST 2010

* Thanos Kyritsis [2010-10-27 19:47]:
> Ούτως ή άλλως ξέρουμε ποιοί 5 θα πάνε στο συνέδριο ποιανού κόμματος,
> μεταξύ μας κοροϊδευόμαστε ? [...] Βρίσκει κανείς κάποιο ψεγάδι σε μια
> τέτοια εκδοχή ?

Γεια σου Θάνο!

Νομίζω τα λες καλά. Μόνο που δεν νομίζω ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή 5
άτομα στο σύλλογο που θα πήγαιναν σε κάποιο συνέδριο κόμματος, είτε
εκπροσωπώντας το σύλλογο είτε μόνα τους - τουλάχιστον αυτό συμπέρανα
από τις συζητήσεις (εκτός κι αν υπάρχουν αυτοί οι πέντε, και για λόγους
διατήρησης της ηρεμίας αποφάσισαν αυτή τη φορά να κάνουν την πάπια).

Αλέξανδρος