Re: Ψηφοφορία για το νέο site του συλλόγου

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Oct 27 17:46:41 EEST 2010

IMHO,

εντελώς λάθος ψηφοφορία (εκχμ, επειδή είμαι και φαντάρος δεν έχω την
πολυτέλεια να κάνω το mail μου αυτό "ευγενικό", θα τα γράψω ψιλοχύμα
όπως μου 'ρχονται).

Γιατί να βάζετε τον κόσμο να ψηφίζει Drupal vs Wordpress, από τη
στιγμή που οι μισοί ψηφίζουν με κριτήριο το theme (δηλ ως χρήστες) και
οι άλλοι μισοί με κριτήριο την πλατφόρμα (δηλ ως developers) ?
Άσε που δυνητικά γίνεται το ίδιο Look n Feel (aka theme) να το
πετύχεις ολόιδιο και στις 2 πλατφόρμες.

Κάντε πολλαπλές ψηφοφορίες αν είναι, μία για το αισθητικό (themes ως
εικόνες), μία για την πλατφόρμα, μία για το περιεχόμενο και μία για
.... όλο και κάτι θα βρεθεί. Μήπως διυλίζετε τον κώνωπα όμως ?
Η απόφαση για την πλατφόρμα χωράει πολύ συζήτηση και flame, αλλά
κυρίως εξαρτάται από αυτόν που θα κληθεί να το κάνει maintain, όχι
τόσο πολύ από τον κόσμο. Η οργάνωση του περιεχομένου τα ίδια,
εξαρτάται κυρίως από τον αρχισυντάκτη (που στην περίπτωσή μας μάλλον
θα είναι το ίδιο άτομο με τον developer). Μήπως ο κόσμος θα ήταν
καλύτερο να ψηφίσει απλώς το theme ?