Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Oct 21 12:03:29 EEST 2010

  > «(Ολα) συμβαίνουν εις εφαρμογήν των Πρωτοκόλλων της Σιών. Εις
>  εφαρμογήν της Νέας Τάξεως πραγμάτων. Και ποιοι εξυπηρετούνται;
>  Από τη μια μεριά οι Εβραίοι, που είναι ο άμεσος αυτουργός κι από
>  την άλλη ο Πάπας και το Βατικανό που είναι ο έμμεσος αυτουργός.
>  (...) Μπορώ να σας φέρω περισσότερα του ενός παραδείγματα
>  συνωμοσίας του Βατικανού και των Εβραίων κατά της Ελλάδος. Οχι
>  ένα, όχι δύο, πάρα πολλά. (...) Ο Κώστας Καραμανλής πήγε με το
>  ίδιο αεροπλάνο, το ίδιο αυτοκίνητο στην ίδια λέσχη με τον
>  Γιωργάκη, στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ» (24/5/2000).[11]

Για κάνε τις εξής αλλαγές στο κείμενο και δες τι προκύπτει:

s/της Σιών/του ιμπεριαλισμού/
s/Εβραίοι/Ευρωπαϊκή Ένωση/
s/ο Πάπας και το Βατικανό/οι Αμερικάνοι/

Δεν καταλαβαίνω γιατί το να δηλώνει ο Καρατζαφέρης ότι το Βατικανό και
οι Εβραίοι συνομωτούν εναντίον της Ελλάδας προσβάλλει το νόμο και τα
χρηστά ήθη περισσότερο από το να δηλώνει η Παπαρήγα το ίδιο για τους
Αμερικάνους και την ΕΕ.

>  «Πρώτον: Δεν είμαι Εβραίος. Ας το πει αυτό κι ο πρωθυπουργός.
>  Δεύτερον: Δεν είμαι κομμουνιστής. Ας το πει αυτό κι ο κ.
>  Καραμανλής. Τρίτον: Δεν είμαι ομοφυλόφιλος. Αυτό δεν μπορεί να
>  το πούνε πολλοί» (28/5/2002, Κόρινθος, δημόσια ομιλία).

«Πρώτον: Δεν είμαι Αμερικανίδα. Ας το πει αυτό και ο πρωθυπουργός.
Δεύτερον: Δεν είμαι όργανο του μεγάλου κεφαλαίου. Ας το πει αυτό και ο
κ.  Καραμανλής.»

Για τους ομοφυλόφιλους δυσκολεύομαι να βρω αντιπαράδειγμα, αλλά
σίγουρα κάποιος με πιο πολλή φαντασία θα βοηθήσει :-)