Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

geraki geraki at gmail.com
Wed Oct 20 15:58:41 EEST 2010

Στις 20 Οκτωβρίου 2010 3:11 μ.μ., ο χρήστης Nikos Kokkalis
<nickkokkalis at gmail.com> έγραψε:

> Εγώ προσωπικά νόμιζα ότι ήταν user group και για αυτό γράφτηκα στον Hellug.
> Με ενδιαφέρει να προωθήσω το ΕΛ/ΛΑΚ αλλά νόμιζα ότι πρωταρχικός σκοπός του
> hellug ήταν η αλληλοβοήθεια των *χρηστών* GNU Linux στην Ελλάδα και η διεξαγωγή
> δραστηριοτήτων σχετικών για το GNU Linux για τα *μέλη*.
>
> Κάποτε δεν υπήρχε κάποιος άλλος να προωθήσει το ΕΛ/ΛΑΚ στην Ελλάδα και καλώς ή
> κακώς το έκανε ο hellug αυτό. Αλλά τώρα υπάρχει το http://ellak.gr/
> και η ΕΕΛ/ΛΑΚ να το
> κάνουν αυτό. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει σαν μέλος του hellug να
> προωθήσω το ΕΛ/ΛΑΚ
> [...]

Στο http://hellug.gr/ γράφει ότι   "Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux
Ελλάδος (Hellenic Linux User Group - HEL.L.U.G.) αποτελεί τον επίσημο
μη κερδοσκοπικό σύλλογο ***με στόχο τη διάδοση του λειτουργικού
συστήματος Linux***, την υποστήριξη των χρηστών του στην Ελλάδα καθώς
και τη δημιουργία κοινής βάσης τεχνογνωσίας σχετικά με το Ελεύθερο
Λογισμικό γενικότερα. "

Άλλωστε, οι εκδηλώσεις σε Athens Digital Week, Infosystem, ΣΥΡΙΖΑ και
όπου αλλού προφανώς έγιναν υπέρ αυτού του πρώτου στόχου.

Οff topic: Παρακαλώ να ελέγξει κάποιος αν και με ποιο e-mail είμαι
στην λίστα Members γιατί κάνουν bounce τα μηνύματά μου.