Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Panagiotis Kraniidiotis kranidiotis at vatica.org
Wed Oct 20 11:57:41 EEST 2010

On 20/10/2010 11:46 πμ, Theodore J. Soldatos wrote:

> Μπλέκεις το πολιτικό με το κομματικό ή μου φαίνεται;
>
> Θα μπορούσε ποτέ το ελεύθερο λογισμικό (και η ιδεολογία του) να
> επιβιώσουν υπό το καθεστώς που οραματίζονται οι φασίστες; Θυμήσου τη
> Γερμανία του 1936.
>
> Θ.

Μα προφανώς!

Εθνικό Λογισμικό! Δουλειά σε Γερμανούς προγραμματιστές! Λογισμικό που
φτιάχνουν οι Γερμανοί και το δίνουν παντού σε όλο τον κόσμο δείχνοντας
την ανωτερότητα του Γερμανικού έθνους!

Πέρα από την πλάκα, το λογισμικό και πιο συγκεκριμένα το ελεύθερο
λογισμικό μπορεί να υιοθετηθεί και να έχει επιχειρήματα σε ΟΛΟΥΣ τους
κομματικούς σχηματισμούς και σε ΟΛΕΣ τις ιδεολογίες. Και δεν έχει καμία
σχέση με κόμματα.

Το ξαναλέω. Το ελεύθερο λογισμικό και το linux δεν είναι ιδιοκτησία και
προνόμιο ΚΑΝΕΝΟΣ ούτε ακόμα και των πιο προοδευτικών! Και ούτε η χρήση
του κάνει καλύτερο κάποιον απαραίτητα μόνο και μόνο επειδή το
χρησιμοποιεί. Ένα φασιστικό καθεστός μπορεί να χρησιμοποιεί άνετα ελλακ,
στο Γκουαντανάμο δεν βλέπω κάποιο λόγο να μην  φυλάσσονται τα
βασανηστήρια των κρατουμένων σε postgresql, ή οι application server των
μεγάλων τραπεζών που πίνουν το αίμα των εργατών να μην τρέχουν jboss
application server.

Σοβαρευτείται επιτέλους κάποιοι και αφήστε τις επαναστατικές γυμναστικές
πίσω από τα πληκτρολόγια.

Τελικά με αυτή την ιστορία, κανείς δεν θα πάει και όλη η κουβέντα
γίνεται εκ του ουκ άνευ. Απλά είναι εξίσου φασιστικό απέναντι στα
υπόλοιπα μέλη του συλλόγου να υπάρχουν κάποιοι που ο λόγος ύπαρξής τους
ή μη είναι η ιδεολογική άποψη των υπολοίπων μελών. Το ίδιο φασιστική και
ας έχει μανδύα προοδευτισμού.