Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Sotiris Katsikis sotirisk at gmail.com
Wed Oct 20 09:41:10 EEST 2010

2010/10/20 jack gurulian <jack.gurulian at gmail.com>

> Λοιπόν, επειδή απ' ότι φαίνεται προχωρήσαμε στο
> «Είσαι ελεύθερος να λες ότι θες, αρκεί να
> συμφωνείς μαζί μου» με το τελευταίο mail το
> οποίο χωρίς κανένα επιχείρημα κατηγορούσε
> όσους δεν θέλουν να πάρει μέρος η hellug στο
> φεστιβάλ, γιατί βρίσκουν το ΛΑΟΣ ως ένα
> ακροδεξιό κώμα με ρατσιστικές τάσεις (το οποίο
> είναι γεγονός και δεν νομίζω ότι χωράει
> συζήτηση, αν κάποιος δεν το βλέπει αρκεί να δει
> τις θέσεις του για τους μετανάστες).

Επειδή πολύ το συζητάμε, το ΛΑΟΣ είναι το μόνο κόμμα που έχω δει να έχει
προτάσεις για σοβαρή μεταναστευτική πολιτική.
Όλοι όσοι μένουν στο κέντρο της Αθήνας, καταλαβαίνουν τη σοβαρότητα ύπαρξης
μεταναστευτικής πολιτικής.

Το ότι τα κόμματα της αριστεράς λένε φέρτε τους όλους (π.χ. στην ελλάδα των
10.000.000 να χωρέσουμε 150.000.000 μετανάστες από τη Νιγηρία),
αυτό δεν νομίζω ότι δείχνει ήθος, ούτε ρεαλισμό.

Το ότι το ΛΑΟΣ χρησιμοποιεί επιχειρήματα αντισημιτισμού για να προωθήσει τις
θέσεις του στο μεταναστευτικό, -πιθανώς να- είναι λυπηρό, αλλά τουλάχιστον
οι θέσεις που έχω διαβάσει συμφωνούν με την πραγματικότητα.

Δεν νομίζω ότι αυτοί που ψηφίζουν ΛΑΟΣ (5-10%) ονειρεύονται τη ναζιστική
Ελλάδα.
Μάλλον βλέπουν την αναποτελεσματικότητα των θέσεων των άλλων κομμάτων σε
μείζοντα θέματα της καθημερινότητας και ψηφίζουν από "αντίδραση".

Γι' αυτό και προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να πάει ο HELLUG στη νεολαία του
ΛΑΟΣ.
Έχω λίγο πρόβλημα που ΥΠΑΡΧΕΙ η νεολαία αυτή, διότι δείχνει την κατάντια των
άλλων πολιτικών δυνάμεων και τη βλακεία που τους περιβάλλει, ώστε να δώσουν
χώρο σε τέτοιες δυνάμεις, όμως από τη στιγμή που εκφράζει μια μερίδα του
πληθυσμού, δεν θεωρώ ότι ένας "επιστημονικός" σύλλογος θα πρέπει να
ταμπουρώνεται σε έωλες πολιτικές θέσεις.

--
Sotiris N. Katsikis