.net σε ΟΠΑΔ

Panagiotis Kraniidiotis kranidiotis at vatica.org
Mon Oct 18 13:58:21 EEST 2010

Όχι δεν θα έχεις :)

Η ηλεκτρονική συνταγογράφηση θα είναι ενιαία για όλα τα ταμεία. Απλά το
πιλοτικό της τρέχει αυτή την στιγμή στον ΟΑΕΕ. Για αυτό άλλωστε το
τρέχει η ΗΔΙΚΑ.

Παρόλα αυτά υπάρχουν έργα που χρηματοδοτήθηκαν μεμονωμένα σε διάφορα
ταμεία να αναπτύξουν τα δικά τους συστήματα προφανώς χωρίς κεντρικό
σχεδιασμό...

Επίσης είναι σημαντικό ότι για την πρόταση εξοπλισμού για την
συνταγογράφηση αναφέρει σαφώς λειτουργικά συστήματα πέραν των windows
όπως και browser πέραν του explorer.

http://www.e-syntagografisi.gr/files/Equipment.pdf