.net σε ΟΠΑΔ

Panagiotis Kraniidiotis kranidiotis at vatica.org
Mon Oct 18 13:19:00 EEST 2010

Συγνώμη αλλά τα έχουμε μπλέξει λίγο.

Τα screenshot είναι από την εφαρμογή συνταγογράφησης  που ξεκίνησε
σήμερα πιλοτικά από τον ΟΑΕΕ και θα επεκτεθεί σε όλα τα ταμεία.

Αυτή η εφαρμογή παίζει κανονικά σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Την έχω
δοκιμάσει προσωπικά. Αν κάποιος βέβαια έχει πρόβλημα τα σχόλια
καλοπροαίρετα και θεμιτά. Πάντως η πολιτική βούληση ήταν προφανώς να
παίζει άψογα παντού.

Τώρα σχετικά με τον ΟΠΑΔ αυτή είναι άλλη εφαρμογή από ότι μπορώ να
καταλάβω.

Φαντάζομαι ότι μπαίνεις εδώ

http://212.205.41.253:7778/pha/pha.main

για αυτό δεν έχω κάποιους κωδικούς να δώ τι κάνει αλλά αν κρίνω από το
e-εργαστήρια http://212.205.41.253:7778/lab/doc_process.main δεν νομίζω
ότι θα είναι και πολύ ευχάριστω το θέμα.

το .exe που αναφέρθηκε που ζητήται;