Re: .net σε ΟΠΑΔ

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Mon Oct 18 12:23:52 EEST 2010

2010/10/18 Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com>:
> [...]

Μα αν δεν κάνω λάθος και η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν προυπήρχε.
δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του συγκεκριμένου έργου. Οπότε θα
μπορούσε το ίδιο εύκολα να είναι open-source και cross-platform.

Επίσης δεν ξέρω αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το MyPatients. Αν
παρακολουθεί τη λίστα ο Μανώλης Χριστοδούλου θα μπορούσε να μας
διαφωτίσει.
http://www.ellak.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6897

που υπάρχει αυτή η επιλογή στο site;

--