Re: Μετακόμιση Εργαστηρίου

Christine Gerpheide cgerpheide at gmail.com
Sun Sep 26 18:09:50 EEST 2010

Στις 25 Σεπτεμβρίου 2010 6:17 μ.μ., ο χρήστης Kargiotakis George <
secretary at hellug.gr> έγραψε:

> Καλησπέρα,
>
> η μετακόμιση έγινε σήμερα από το παλιό (πλέον) εργαστήρι στην Καλιθέα προς
> το γραφείο του Πάνου Χρηστέα στο Μαρούσι.
> Παρόντες στην μετακόμιση οι: Richard Kweskin, Παναγιώτης Κρανιδιώτης,
> Γιώργος Μπουλές, Παναγιώτης Παληάς, Christine Gerpheide, Μάνος (φίλος του
> Πάνου Χρηστέα), ο νέος ένοικος του διαμερίσματος - Γιάννης, και εγώ.
>
> Μέχρι στιγμής έχουν πάει 4(!!) mini-van με παλιούς
> υπολογιστές/οθόνες/διάφορο hardware για ανακύκλωση και υπάρχουν έτοιμες
> κούτες για ακόμα ένα επειδή δυστυχώς δεν προλαβαίναμε σήμερα. Το υλικό που
> [...]
Καλησπέρα,

Ανέβασα τις φωτογραφίες από τη μετακόμιση στο photos.hellug.gr.  Επίσης,
έβαλα μερικές φωτογραφίες από τη ταβέρνα που φάγαμε μετά τις τεχνικές
παρουσιάσεις.  Αν έχει κανένας φωτογραφίες από τις παρουσιάσεις (εκτός από
το φαγητό :) μπορούμε να βάλουμε και αυτές.

Μετακόμιση:  http://photos.hellug.gr/main.php?g2_itemId=5098
Τεχνικές Παρουσιάσεις (για τη στιγμή μόνο από τη ταβέρνα):
http://photos.hellug.gr/main.php?g2_itemId=5174

Enjoy,
Christine

--