from lab to...

George K. kargig.lists at gmail.com
Fri Sep 24 18:51:49 EEST 2010

2010/9/24 boules <yobo.78 at gmail.com>:
> Έχω κάποιες ερωτήσεις για να είμαστε πιο οργανωμένοι για αύριο:
>
>      * Ξέρουμε που ακριβώς θα δοθούν όσα είναι για ανακύκλωση; Υπάρχει
>        εκεί κοντά κάποιος κάδος για ανακύκλωση; Είναι για ανακύκλωση
>        χαρτιού μόνο ή για τα πάντα; (φαντάζομαι θα πρέπει να έχουμε
>        πολλά ηλεκτρονικά για ανακύκλωση πχ οθόνες).

Είναι κυρίως ανακύκλωση ηλεκτρονικών. Δεν υπάρχει κοντά κάδος αλλά ο
Richard γνωρίζει ένα μέρος "σχετικά" κοντά στο εργαστήριο στο οποίο
μπορούμε να πάμε οθόνες/κουτιά/etc. Η μεταφορά θα γίνει προφανώς με
αυτοκίνητο/α.

>      * Σε κάποιο μνμ ο Ρίτσαρντ έγραψε ότι κάποια (όλα; ) τα πράγματα
>        θα πάνε στο γραφείο του Πάνου στο Μαρούσι, ισχύει;

Ισχύει γιατί δεν έχουμε βρει άλλο αποθηκευτικό χώρο...δυστυχώς.

>      * Θα έχουμε αυτοκίνητα αύριο; Ρωτάω γιατί μπορεί να χρειαστούμε κι
>        άλλα. Αν είμαστε 5 άτομα με 3 αυτοκίνητα είμαστε ΟΚ αν είμαστε
>        10 άτομα τότε ένα 4ο αυτοκίνητο ίσως βοηθούσε...

Όποιος μπορεί ας φέρει αυτοκίνητο...χαμένο δεν θα παέι :)

>      * Όταν φύγουν με το καλό τα πράγματα θα πρέπει να κάνουμε κάποιου
>        είδους καθαρισμό του χώρου; Χρειάζεται να φέρουμε υλικά για
>        καθαρισμό;

Ναι, σαφώς θα πρέπει να γίνει έστω ένας αρχικός καθαρισμός. Αν τα
πράγματα είναι δύσκολα θα φωνάξουμε στην αρχή της βδομάδας συνεργείο
καθαρισμού τα έξοδα του οποίου θα περάσουν στο σύλλογο φυσικά. Καλό θα
ήταν να φέρετε γάντια, καθαριστικά,κτλ όποιος μπορεί.

>      * Υπάρχει κάτι άλλο για λύσιμο όπως τα έπιπλα την προηγούμενη
>        φορά; Να φέρουμε τίποτα εργαλεία μαζί;

Δεν νομίζω πως έχει μείνει κάτι άλλο για λύσιμο...ίσως χρειαστούμε
εργαλεία για να λύσουμε τπτ υπολογιστές όμως...

> Γιώργος

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον!

Με τιμή,
--